| کد خبر: 9865 |

◄ تقدیر از مدیران برتر در نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری

تین نیوز | اولين نمايشگاه فناوری‌های نوين مديريت با رویکرد معرفی پتانسيل‌های تحقيقاتی و صنعتی در حوزه مديريت شهری و تقويت همکاری بين صنعت، دانشگاه‌ها، انجمن‌های علمی تحقيقاتی، شرکت‌های دانش‌بنیان و شهرداری‌ها توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، با ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد دانش بنیان از سوی مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر «رصد اختراعات، شناسایی نخبگان فکری و حمایت از آن‌ها و همچنین زمینه ایجاد شرکت‌های دانش بنیان» و همچنین تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر ایجاد بستر لازم برای شکوفایی توانمندی‌های ملی، مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، اولین نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری برگزار خواهد کرد.

این نمایشگاه با موضوع "پايداری شهری و شهر آينده" توسط مرکز مطالعات و برنامه‌‌ریزی شهر تهران و با حضور موسسات مالی حامی طرح‌های نوآور و فناور برگزار خواهد شد.

مهم ‌ترین ویژگی این نمایشگاه، تمرکز بر خروجی‌ها و فراهم آوردن امکان کاربست فناوری‌ها و نوآوری‌های حاضر در نمایشگاه در شهرداری‌های کشور است.

همچنین مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران علاوه بر غرفه‌های نمایشگاهی برای شرکت‌های دانش بنیان، غرفه های کارفرمایی را نیز برای بهره برداران از فناوری‌ها در شهرداری‌های کشور پیش بینی کرده است تا بستر لازم برای تطبیق نیازها و چالش‌ها با فناوری‌های عرضه شده، فراهم آید.

در این نمایشگاه شرکت‌های فناور، دانش بنیان و نوآور با تکنولوژی‌های نوین حضور دارند و به ارایه تکنولوژی خود می‌پردازند و مدیران شهری نیز متناسب با نیازهای سازمانی خود با شرکت‌های دانش بنیان جهت تامین نیازهای خود در قالب غرفه های کارفرمایی قرار داد منعقد می‌ کنند که بعد از طی این مرحله چندین بانک و شرکت‌های سرمایه گذاری نیز جهت حمایت مالی از تولید انبوه این شرکت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گفته علی فرهادی، رییس ستاد برگزاری اولین نمایشگاه فناوری‌های نوین حوزه مدیریت شهری، سه کریدور فناوری شامل حمایت‌های حقوقی، تخصصی و فنی در این نمایشگاه جهت ایجاد ارتباط میان تولید کننده و مصرف کننده ایجاد خواهد شد که در نهایت اشتغال‌زایی را به همراه دارد؛ لذا می‌توان گفت که بعد از اتمام این نمایشگاه، سازمان‌های دیگر غیر شهرداری می‌توانند از دستاوردهای این نمایشگاه بهره‌ گیرند و همین رویکرد را در دستورکار خود قرار دهند.

تقدیر از پنج مدیر حوزه مدیریت شهری
در مراسم اختتامیه این نمایشگاه از پنج مدیر حوزه مدیریت شهری تقدیر خواهد شد که یکی از آن‌ها غرفه فعال و منظم است و مابقی مدیرانی که بیشترین تفاهم‌نامه را با شرکت‌های دانش بنیان به امضا رسانده‌اند و همچنین از پنج غرفه شرکت‌های برتر نیز تقدیر خواهد شد.

این نمایشگاه در هفت محور شهرسازی و معماری، فنی عمرانی، سلامت و شهر، محیط زیست و زیست محیط شهری، خدمات شهری و زیباسازی، جابه جایی و حمل و نقل پایدار، شهر آینده و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت شهری از 27 تا 29 خرداد ماه در محل دائمی نمايشگاه های تخصصی شهرداری تهران، واقع در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.