| کد خبر: 76990 |

چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی برگزار می شود

تین نیوز | چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع و خدمات وابسته از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۵ با حضور و مشاركت سازمان ها، نهادها و چندین شركت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این نمایشگاه كه بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی خاورمیانه به شمارمی رود قریب به ۲۰۰ شركت بزرگ داخلی و خارجی؛ نوین ترین تكنولوژی ها، تجهیزات، صنایع و خدمات حوزه صنعت حمل و نقل را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

فراخوان به منظور ساخت و تولید تجهیزات موردنیاز شركت های راه آهن، مترو و شركت های حمل و نقلی، اطلاع رسانی و رونمایی از آخرین دستاوردها و تكنولوژِی ها در حوزه صنعت حمل ونقل ریلی وصنایع وابسته وهمچنین نمایش قابلیت و ظرفیت شركت های فعال در حوزه صنعت ریلی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه خواهد بود .

در چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وخدمات وابسته انواع خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و بخش باری، انواع واگن ها، واگن های نیرو محركه، واگن مولد، واگن مانوری، لوكوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی، واگن های باری، شركت های حمل و نقل ریلی، شركت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش، خدمات تعمیر و نگهداری و خدمات بیمه ای به نمایش گذاشته می شود.

اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تكنولوژی های صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شركت های ایرانی، افزایش تولید، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدكنندگان صنایع ریلی كشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان برخی از اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است.

در این نمایشگاه علاوه بر شركت های داخلی، ده ها شركت خارجی از دیگر كشورها از جمله كشورهای ایتالیا، آلمان، تركیه، چین، روسیه، فنلاند، انگلستان، قزاقستان، چك و ... تولیدات و خدمات خود را ارائه خواهند كرد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه كه با حمایت وزارت راه و شهر سازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و حضور راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ مترو تهران و كلانشهرها، شركتهای عضو انجمن صنایع ریلی ایران؛ دانشكده فنی ومهندسی راه آهن و تولیدكنندگان و صنعتگران برگزار می شود.

 همچنین جهت كسب اطلاعات بیشتر می توانید با ستاد برگزاری نمایشگاه به شماره تلفن ۸۸۶۵۶۱۶۹- ۸۸۶۵۳۳۷۲ تماس حاصل كنید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.