| کد خبر: 40306 |

مدیرکل راه آهن استان هرمزگان در گفتگو با تین نیوز عنوان کرد:

◄ نمایشگاه راه و شهرسازی، فرصتی برای معرفی ظرفیت های راه آهن

تین نیوز | مدیرکل راه آهن استان هرمزگان گفت: نمایشگاه و همایش وزارت راه و شهرسازی فرصت خوبی است تا راه آهن بتواند خود و ظرفیت هایش را معرفی کند. لذا بی تردید ما در این نمایشگاه با قدرت شرکت خواهیم کرد.

محمد پورفخری در گفتگو با تین نیوز عنوان کرد: امروزه تمام هم و غم مسئولین پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقال بار از جاده به ریل است.

مدیرکل راه آهن استان هرمزگان عنوان داشت: در این زمینه در بحث بارگیری در بندر شهید رجایی در 10 ماه سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر حدودا 130 درصد رشد داشته ایم.

وی ادامه داد: در صحبتی هم که با وزیر راه و شهر سازی داشتیم ایشان هم در جریان این اتفاق بودند و ضمن ابراز رضایت از این حرکت تاکید داشتند باید بیشتر دراین مسیر تلاش کنیم.

این مقام مسئول عنوان داشت: امروزه ما این توان را داریم تا ظرفیت خط خودمان را بالا ببریم. در حال حاضر راه آهن هرمزگان 15 میلیون تن بار جابه جا می کند که می تواند تا 2 برابر هم افزایش یابد.

پورفخری با اعلام اینکه برنامه ها و فعالیت های راه آهن هرمزگان برای حضور در این نمایشگاه را به زودی اعلام خواهیم کرد، ابراز داشت:نمایشگاه و همایش وزارت راه و شهرسازی در هرمزگان فرصت خوبی است تا راه آهن بتواند خود و ظرفیت هایش را معرفی کند لذا بی تردید ما دراین نمایشگاه با قدرت شرکت خواهیم کرد.

در این زمینه حافظه رسانه ها به یاد دارد چند ماه پیش، ناوگان ریلی شرکت فولاد هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است بر اساس آمار ظرفیت روزانه ارسال محصول از طریق حمل ریلی فولاد هرمزگان به مشتریان، دو قطار 40 واگنی معادل5500 تن، مانور قطارها در انبار تختال به صورت قطارهای 10 واگنی، ظرفیت پارک واگن در شانتینگ یارد فولاد هرمزگان 5 قطار 40 واگنی است. شرکت فولاد هرمزگان با تولید سالانه ۱، ۵ میلیون تن تختال، چهارمین کارخانه فولاد کشور است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.