| کد خبر: 186614 |

30هزار واحد مسکن‌مهر پرند تا پایان سال تحویل می‌شود

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه زیرساخت‌های مسکن‌ مهر در پردیس و پرند در حال تکمیل شدن است، گفت: تا پایان سال جاری ۳۰ هزار واحد مسکونی در پرند به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه زیرساخت‌های مسکن‌ مهر در پردیس و پرند در حال تکمیل شدن است، گفت: تا پایان سال جاری ۳۰ هزار واحد مسکونی در پرند به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، محمد تقی‌زاده درباره مسکن‌های مهر در استان تهران و نبود امکانات زیرساختی مناسب در این مسکن‌ها گفت: عمده مسکن‌های استان تهران در دو شهر جدید پرند و پردیس ساخته شده است و متولی ساخت مسکن مهر نیز شرکت عمران شهرهای جدید است و این شرکت موظف است همه استانداردهای ساختمانی را در شهرهای جدید رعایت کند.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در حال حاضر به دنبال تکمیل زیرساخت‌های شهرهای جدید پرند و پردیس هستیم. از حدود ۹۰ هزار واحد مسکن مهر پرند، ۳۰ هزار واحد آن باقی مانده است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

تقی‌زاده با اشاره به این‌که اخیرا ۵ هزار واحد مسکن مهر پرند افتتاح شده است، گفت: به زودی حدود ۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس نیز به بهره‌برداری می‌رسد و در شورای مسکن نیز مباحثی مطرح شد مبنی بر حل مشکلات زیرساخت‌های این واحدها؛ چراکه مسکن‌هایی که تحویل خریداران داده می‌شود باید دارای آب‌، برق، گاز و تمامی انشعابات باشد.

معاون عمرانی استاندار تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حال حاضر مسکن مهر پرند حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر می‌تواند جمعیت داشته باشد و این جمعیت به عنوان یک شهر محسوب می‌شود، مانند اسلامشهر که در حال حاضر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و ما باید تمامی تجهیزات و امکانات را برای یک شهر ۵۰۰ هزار نفری تأمین کنیم.

وی گفت: شرکت عمران موظف است تمام زیرساخت‌های فضاهای فرهنگی، آموزشی،‌ امنیتی و… در مسکن‌های مهر بسازد و تحویل دهد.

تقی‌زاده درباره شبکه حمل و نقلی مسکن‌های مهر نیز گفت: تفاهم‌نامه‌ای با متروی تهران و حومه و پرند به امضا رسید که در صورت تأمین نقدینگی تا دو سال دیگر خط راه آهن شهری تهران ـ پرند وصل شود و جابجایی مسافران از پرند به تهران و بالعکس یکی از ضرورت‌های اصلی است.

معاون عمرانی استاندار تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پردیس نیز خط مترو دیده شده است و امیدواریم که این اقدامات به زودی انجام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.