| کد خبر: 142715 |

بت‌کلیا: بهداشت و سازمان‌های بازنشستگی از اولویت‌های دولت هستند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنامه دولت دوازدهم به خوبی تهیه شده و حوزه‌های بهداشت و درمان و سازمان‌های بازنشستگی از اولویت‌ها قرار دارند.

تین نیوز

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنامه دولت دوازدهم به خوبی تهیه شده و حوزه‌های بهداشت و درمان و سازمان‌های بازنشستگی از اولویت‌ها قرار دارند.

 یوناتن بت‌کلیا در موافقت با کلیات کابینه دوازدهم، اظهار کرد: دولت دوازدهم تشکیل می‌شود تا با ادامه جهت‌گیری‌های اصولی دولت تدبیر و امید و اصلاح اشتباهات، متکی بر شعار آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت مسیری را که طی شده تکمیل کند.

وی تصریح کرد: از طرف ادیان الهی و ابراهیمی شناخته شده در قانون اساسی به ویژه زرتشتیان، کلیمیان و آشوریان حمایت خود را از دکتر روحانی اعلام کرده و همراه با دولت جهت رسیدن به خواسته‌های قانونی قدم بر می‌داریم.

نماینده آشوریان در مجلس بیان کرد: برنامه دولت دوازدهم بر اساس اصولی بنا شده که پایبندی دولت به این اصول موجب خواهد شد دید مثبت نسبت به بخش عمومی ایجاد شود.

بت‌کلیا در ادامه اظهار کرد: حسن دیگر برنامه‌های دولت اصلاح بازار انرژی، سازمان بازنشستگی، اصلاح سیاست‌های پولی و ارزی، اصلاح نظام مالی و اصلاح نظام مالیاتی است. ضمن اینکه در بخش‌های حمایتی نیز اصلاح سیاست‌های بازار کار، کاهش فقر و اصلاح سهام نظام عدالت مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توجه دولت به آسیب‌های اجتماعی از نقاط قوت برنامه‌ها به شمار می‌رود، گفت: حوزه‌های بهداشت و درمان و سازمان‌های بازنشستگی از اولویت‌های دولت هستند که امیدواریم بتوانند به خوبی این دو بخش را اداره کنند.

این نماینده مجلس با تاکید بر توجه دولت به مساله محیط زیست، اظهار کرد: انتظار می‌رود در عرصه سیاست خارجی نیز تنش‌زدایی با همه کشورها به طور عام و کشورهای منطقه به طور خاص در دستور کار دولت قرار گیرد و با حفظ برجام بتوانیم از منافع اقتصادی بهره‌مند شویم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.