| کد خبر: 264311 |

افزودن ۳۱ دوربین نظارتی به سامانه‌ های هوشمند حمل و نقل جاده‌ ای فارس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از اضافه شدن ۳۱ دوربین نظارت تصویری به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از اضافه شدن ۳۱ دوربین نظارت تصویری به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا راستیار با بیان اینکه ۳۰ سامانه نظارت تصویری  در محورهای استان وجود دارد، گفت: پیرو پیگیری های انجام شده با سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور ۳۱ دوربین نظارتی به سامانه های هوشمند موجود استان اضافه می‎شود و تعداد سامانه های نظارت تصویری استان به ۶۱ سامانه افزایش می یابد.

وی با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان خصوصا در ایام پرترافیک و هنگام بارش ها افزود: این سامانه ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می کنند.

راستیار بیان کرد: تصویر این دوربین ها بر روی اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رویت است و هموطنان می توانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت های سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس تاکید کرد: در صورت مساعد بودن شرایط نصب و بهره برداری، این سامانه ها تا ۶ ماه آینده قابل استفاده خواهد بود.

وی در پایان گفت: همچنین مناقصه ۲۰ دوربین عکسبرداری انجام شده که با بهره برداری از این سامانه ها مدیریت سفرهای جاده ای توسط هموطنان بسیار بهتر و دقیق تر انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.