| کد خبر: 251922 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ بهترین هیتر برای گلخانه

گلخانه ها فضایی کنترل شده برای پرورش گل و محصولات کشاورزی هستند و در فصول سرد سال برای افزایش دمای گلخانه نیاز به بخاری خواهیم داشت. معمولاً گلخانه ها بخاری های مخصوص به خود را دارند که به آن ها هیتر گلخانه می گویند و در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین هیتر گلخانه آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

تین نیوز

گلخانه ها فضایی کنترل شده برای پرورش گل و محصولات کشاورزی هستند و در فصول سرد سال برای افزایش دمای گلخانه نیاز به بخاری خواهیم داشت. معمولاً گلخانه ها بخاری های مخصوص به خود را دارند که به آن ها هیتر گلخانه می گویند و در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین هیتر گلخانه آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

تفاوت بخاری گلخانه ای با سایر بخاری های صنعتی

بخاری های معمولی ظرفیت گرمایشی بسیار کمی دارند و برای تأمین گرمایش فضا های بسیار بزرگ مناسب نیستند، بنابراین از بخاری های بزرگ برای گرمایش سوله های صنعتی استفاده می شود.

اما تمامی بخاری های بزرگ موجود در بازار برای استفاده در گلخانه مناسب نیستند، زیرا برخی از آن ها گاز های آلاینده منتشر می کنند و برخی دیگر برای استفاده در گلخانه ایمن نیستند و احتمال ایجاد حریق در گلخانه به دلیل استفاده از هیتر های نامناسب وجود دارد. به همین دلیل است که اکثر گلخانه داران حرفه ای از بخاری های مخصوص گلخانه برای تولید گرما و حرارت مناسب گلخانه استفاده می کنند.

از راهنمای زیر برای آگاهی از قیمت انواع هیتر صنعتی کمک بگیرید

هیتر گلخانه علاوه بر ورود هوای تازه به محیط گلخانه، کاملاً قابل اعتماد نیز هستند و در صورت عدم حضور پرورش دهنده در گلخانه، احتمال آتش سوزی و ایجاد حریق در گلخانه صفر است. بنابراین با این سخنان می توان نتیجه گرفت که بهترین سیستم گرمایشی برای گلخانه هیتر گلخانه است که با کمترین انرژی بیشترین گرما را تولید می کند و قابلیت پخش گرما را در کل گلخانه دارد.

هیترگلخانه

بهترین هیتر برای تأمین گرمای گلخانه

کوره هوای گرم که گرمای پاک و کنترل شده ایجاد می کنند بهترین هیتر برای تأمین گرما در گلخانه هستند. این نوع هیتر بازده بسیار بالایی دارد و انواع مختلفی مانند گازی، گازوئیلی و دو گانه سوز را دارا هستند که با اخذ مشاوره رایگان از گروه صنعتی الوند در اینجا می توانید هیتر گلخانه مناسب خود را تهیه فرمایید.

آیا می توان از جت هیتر برای گرم کردن گلخانه استفاده کرد؟

جت هیتر با هیتر موشکی در دو مدل دودکش دار و بدون دودکش ساخته می شود. نوع بدون دودکش را نمی توان در گلخانه استفاده کرد زیرا هوای آلوده ایجاد می کند. همچنین هیتر دارای دودکش حرارت بالایی نسبت به کوره هوای گرم دارد.

کدام بخاری گلخانه ظرفیت گرمایی بیشتری دارد؟

هیتر الوند یکی از بخاری های گلخانه ای است که ظرفیت حرارتی بسیار بالایی دارد و در انواع ۲۵۰۰۰۰، ۳۰۰۰۰۰ و ۲۲۰۰۰۰ کیلوکالری با هوادهی ۲۷۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۱۲۰۰۰ مترمکعب طراحی شده است. برای مشاهده قیمت و خرید هیتر صنعتی الوند کلیک کنید.

ویژگی های بهترین هیتر گلخانه

در این قسمت سعی داریم شما را با ویژگی های بهترین هیتر گلخانه آشنا کنیم، پس قبل از خرید حتماً به موارد ذکر شده در زیر توجه کنید تا از خریدتان بیشترن سود را کسب کنید. با توجه به قیمت بالای هیتر گلخانه، در صورت عدم دقت در خرید، ضرر و زیان زیادی متحمل خواهید شد. شما می توانید با اخذ مشاوره رایگان از مشاوران ما در گروه صنعتی الوند خریدی مطمئن داشته باشید.

• تولید هوای پاک

مهم ترین ویژگی بهترین هیتر گلخانه تولید هوای پاک است. برای تولید هوای پاک عملیات سوختن باید در داخل کوره انجام شود و آلاینده های حاصل از عملیات احتراق باید از طریق کانال ها به بیرون هدایت شود که به این نوع هیتر ها کوره هوای گرم یا بخاری آتش درون گفته می شود. در کل از این هیتر ها فقط انرژی گرمایی برای گلخانه تأمین می شود و هیچی آلاینده ای وارد گلخانه نخواهد شد.

• جنس بدنه کوره آتش خوار

کوره آتش خوار مهم ترین جز کوره هوای گرم است که در آن عملیات احتراق ایجاد می شود. چنانچه نوع مواد به کار رفته در بدنه کوره آتش خوار مرغوب نباشد امکان ذوب بدنه هیتر و ایجاد آتش سوزی در گلخانه وجود دارد.

• امنیت

بهترین هیتر گلخانه باید لایه های محافظی داشته باشد که به صورت هوشمند طراحی شده باشد تا زمانی که در گلخانه حضور ندارید، نگران گلخانه نباشید. در واقع با وجود لایه های محافظ، بخاری به صورت خودکار گرما تولید خواهد کرد.

اگر دمای گلخانه از حد استاندارد کمتر شود به طور خودکار روشن می شود و در صورت افزایش دما به طور خودکار خاموش می شود. تمامی این کار ها توسط لایه های محافظ بخاری برای گلخانه انجام خواهد شد.

• محفظه ضد زنگ و بادوام

با توجه به اینکه محیط گلخانه کاملاً مرطوب است، پس استفاده از فلزاتی با ویژگی اکسید شدن مناسب نیست زیرا پس از مدتی با زنگ زدگی و پوسیدگی بدنه بخاری مواجه خواهید شد، بنابراین برای جلوگیری از این امر بدنه بخاری باید از فولاد یا ورق گالوانیزه با روکش رنگ کوره ای ساخته شود. این رنگ در دمای بسیار بالایی با نیکل و کروم مخلوط شده و ترکیبی را ایجاد می کند که دستگاه را کاملاً در برابر زنگ زدگی مقاوم می کند. از طرفی به لطف استفاده از این نوع رنگ، دستگاه در برابر خط و خش نیز مقاوم است.

• هیتر گلخانه گازی و گازوئیلی

ارزان ترین سوختی که می توان برای تماین گرمایش در گلخانه استفاده کرد سوخت گاز یا گازوئیل است. هیتر گلخانه مورد نظر باید از گاز یا گازوئیل پشتیبانی کند تا در صورت وجود هر یک از این سوخت ها قابل استفاده باشد. یکی از گزینه هایی که می تواند توسط برخی از تولید کنندگان سفارشی شود، تولید هیتر گلخانه دوگانه سوز است. با توجه به احتمال قطع گاز در فصل سرد سال، این نوع دستگاه ها به گرم نگه داشتن محیط گلخانه کمک شایانی می کنند.

• تنظیم دما و پخش مناسب حرارت و انرژی گرمایی

استفاده از فن های مناسب برای پخش گرما در سالن گلخانه بسیار حائز اهمیت است.

• استاندارد بودن و ارائه خدمات پس از فروش

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر برای خرید هیتر گلخانه الوند به اینجا مراجعه کنید.

سخن آخر

در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد بخاری گلخانه و یا نیاز به مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان فروش کارخانه تماس حاصل فرمایید.

بهترین و کارآمدترین هیتر گلخانه هیتری است که ظرفیت هوادهی بسیار بالایی داشته باشد. در صورتی که هوادهی دستگاه بیش از حد استاندارد و تعیین شده باشد می تواند مصرف انرژی را چندین برابر افزایش دهد و از طرفی اگر هوادهی کمتر از حد نرمال باشد باعث ایجاد آتش سوزی در گلخانه می شود. شما می توانید از گروه صنعتی الوند بهترین هیتر گلخانه را تهیه کنید، از قیمت هیتر گلخانه مطلع شوید و اطلاعات تخصصی را با اخذ مشاوره رایگان از گروه صنعتی الوند در مورد بخاری گلخانه، مرغداری، دامداری، بخاری صنعتی و غیره دریافت کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.