| کد خبر: 136326 |

پیوستن شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با هدف انجام معاملات دستگاه‌های اجرایی (خرید و مزایده) در قالب وب به زودی در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اجرایی می‌شود.

تین نیوز
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با هدف انجام معاملات دستگاه‌های اجرایی (خرید و مزایده) در قالب وب به زودی در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اجرایی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، روز شنبه 3 تیر 1396 جلسه‌ای در راستای این امر با حضور جمعی از مسئولین و مدیران این شهر فرودگاهی با نماینده وزارت صنعت و معدن و تجارت صورت گرفت.

این سامانه دستگاه‌های اجرایی را قادر می‌سازد تا تمامی مراحل تحقق یک معامله اعم از ثبت و اعلان عمومی مزایده، مناقصه و خرید، امکان دسترسی به اسناد و مراحل کامل ارایه پیشنهاد به صورت سیستمی، بازگشایی پاکات با بهره گیری از امکانات نوین و بروز گواهی امضای الکترونیکی، اعلام به برنده و انعقاد قرارداد و هم چنین مراحل مدیریت تضامین، تحویل کالا، خدمت و تبادل وجه را به صورت غیرمتمرکز و از طریق سیستم یکپارچه و استانداردی که تمامی الزامات قانونی معاملات در آن رعایت شده است، انجام دهند.

در این سامانه تمامی پیش نیازهای فنی و امنیتی مورد تایید ارگان‌های نظارتی کشور در سطح استانداردهای بین المللی تامین شده است.

این سامانه با ایجاد بازار امن الکترونیکی در تمامی مراحل انجام معامله برای خریدار و فروشنده علاوه بر تسهیل و روان سازی جریان معامله و استانداردسازی فرآیند و فرمت‌های مورد استفاده در معاملات، شفافیت، رقابت پذیری و بهره وری معاملات را افزایش می‌دهد و در کاهش زمان انجام معاملات به ویژه در مناقصه ها و مزایده ها نیز نقش بسزایی ایفا می‌کند.

  • photo5942922054380660839 (1).jpg

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.