| کد خبر: 89357 |

◄ بازدید آخوندی از غرفه رجا در نمایشگاه حمل‌ونقل

تین‌نیوز| وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، به صورت اختصاصی از غرفه شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عباس آخوندی که در این بازدید از سوی مدیرعامل شرکت رجا مورد استقبال قرار گرفت، درباره انواع خدمات، قطارها و مسیرهای تحت پوشش ناوگان رجا، اطلاعاتی دریافت کرد.

 وزیر راه و شهرسازی سوالاتی درباره تنوع خدمات، انواع قطارها و مسیرهای تحت پوشش ناوگان رجا، تنوع هزینه و قیمت بلیط در مسیرهای مختلف و خدمات ارائه شده به هر یک از این بلیط‌ها سوالاتی مطرح کرد که مدیرعامل شرکت رجا توضیحات لازم را در این‌باره به آخوندی ارائه کرد.

در ادامه این بازدید، اطلاعاتی درباره سیستم‌های فروش اینترنتی بلیط و اپلیکیشن جدید فروش بلیط رجا که در این نمایشگاه رونمایی شد و همچنین رونمایی از طرح هویت بصری رجا، به وزیر راه داده شد.

مدیر روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در این‌باره به تین‌نیوز گفت: دو اتفاق مشخصی که مختص به این نمایشگاه بود، در این دیدار برای وزیر محترم راه و شهرسازی تشریح شد.

به گفته او رونمایی از اپلیکیشن فروش بلیط رجا، اولین اتفاق خاص این نمایشگاه بود. این اپلیکیشن که برای سیستم‌های اندروید هم «ای‌اواس» طراحی شده، در سایت رجا و سایر بازارهای مجازی به صورت رایگان در دسترس مسافران قرار دارد.

رمضان قلی‌نژاد، اتفاق دوم را رونمایی از هویت بصری جدید کوپه‌های رجا خواند که براساس آن، محیط داخلی کوپه‌ها برای جلوگیری از اغتشاشات بصری و آرامش مسافران طراحی می‌شود.

مدیر روابط عمومی رجا درباره چهارمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی هم گفت: معمولا در نمایشگاه‌های ایرانی مذاکراتی با شرکت‌ها شروع می‌شود و اطلاعات اولیه رد و بدل شده و بسته به نوع گفتگوها و تفاهمات در آینده به نتیجه می‌رسد که رجا هم خارج از این روند نیست.

به گفته قلی‌نژاد، بسیاری از شرکت‌های خارجی و سفرا و اعضای سفارتخانه‌های خارجی و شرکت‌های داخلی از غرفه رجا بازدید کرده و با خدمات این شرکت آشنا شدند.

وزیر اقتصاد و وزیر گردشگری کرواسی و مدیران هولدینگ الحیات بحرین و امارات برخی از میهمانان خارجی رجا بودند که درباره فرصت‌های سرمایه گذاری، گفتگوهایی با مدیرعامل شرکت رجا داشتند.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.