| کد خبر: 23039 |

رییس جایگاه‌داران CNG در گفتگو با تین نیوز مطرح کرد:

◄ چرا مصوبه مجلس درباره حق‌العمل‌کاری جایگاهای CNG مسکوت مانده است؟ / از تکنولوژی روز بی‌بهره‌ایم

تین نیوز | رئیس جایگاه داران CNG با انتقاد از طرح ایجاد جایگاه های کوچک در پارک ها طی توافق وزارت نفت و شهرداری، گفت: وزیر نفت بی توجه به جایگاه های 20 هزارمتری CNG و حل مشکلات آنها، بحث احداث جایگاه های به اصطلاح "زیر پله‌ای" را مطرح کرده است.

بیژن حاج محمد رضا در گفتگو با تین نیوز با اشاره به اختلاف نظر مالی وزارت نفت و شهرداری تهران در زمینه واگذاری جایگاه های CNG به بخش خصوصی در سال های گذشته گفت: هنگام انتقال جایگاه ها به بخش خصوصی مباحث مالی میان دو سازمان به وجود آمد زیرا شهرداری هیچ گاه در طرح هایی که صرفه اقتصادی نداشته باشد ورود پیدا نمی کند.

وی افزود: با توجه به رشد روز افزون جمعیت خودرو در استان تهران قطعا 240 جایگاه کنونی پاسخ گوی نیاز مردم نخواهد بود و به همین منظور پیش بینی می شود طی چند سال آینده این تعداد جایگاه باید به 900 جایگاه افزایش یابد اما سرمایه گذاری در این بخش به شدت کاهش یافته و بخش خصوصی به دلیل هزینه هنگفت و سود اندک ایجاد جایگاه ها به این حوزه ورود پیدا نمی کند.

رئیس اتحادیه جایگاه داران CNG با گلایه از تاخیر در ابلاغ موافقت مجلس شورای اسلامی در ارتباط با تغییر نوع دستمزد جایگاه داران از کارمزدی به حق العمل کاری یادآور شد: بر اساس مصوبه سال 92 مجلس شورای اسلامی نحوه دریافت دستمزد جایگاه داران از کارمزدی به حق العمل کاری تغییر می یابد و شورای اقتصاد قیمت را در این بخش ساماندهی می نماید.

حاج محمد رضا تصریح کرد: اغلب جایگاه های موجود در سطح کشور از سیستم قدیمی بهره می برند و این در حالی است که کشور افغانستان در تاسیسات جایگاه های CNG خود از تکنولوژی روز استفاده می کند.    

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.