| کد خبر: 259953 |

مهلت دو ماهه سازمان هواپیمایی کشوری برای ثبت پلاک پهپادهای غیرنظامی

رئیس وسایل پرنده فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری از مهلت دوماهه به دارندگان پهپادهای غیرنظامی به منظور ثبت پلاک وسایل پرنده خود خبرداد.

تین نیوز

رئیس وسایل پرنده فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری از مهلت دوماهه به دارندگان پهپادهای غیرنظامی به منظور ثبت پلاک وسایل پرنده خود خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان قرنلی اظهارداشت: تمامی دارندگان پهپادهای غیرنظامی تنها تا 15 مهرماه سال جاری فرصت دارند که نسبت به ثبت پلاک وسایل پرنده خود اقدام کنند.

وی افزود: بعد از این تاریخ تنها پهپادهایی تولید داخل دارای مجوز ساخت از سازمان هواپیمایی کشوری و پهپادهایی که از مبادی قانونی وارد کشور می شوند ثبت خواهد شد.

قرنلی محدودیت های صورت گرفته در ثبت پلاک پهپادها را در راستای ساماندهی و جلوگیری از ورود غیرقانونی وسایل هدایت پذیر از راه و همچنین استانداردسازی و ارتقا ایمنی در این بخش عنوان کرد.

رئیس وسایل پرنده فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه به توسعه و اشاعه فرهنگ هوانوردی عمومی و همچنین ورزش هایی هوایی اشاره کرد و گفت: سازمان هواپیمایی کشوری از تمامی ظرفیت های خود به منظور ایجاد ترغیب علاقه مندان برای ورود به این عرصه و توسعه این بخش استفاده خواهد کرد.

وی افزود: به این منظور 11فرودگاه و 21 سایت پروازی در حوزه وسایل پرنده فوق سبک آماده ارائه خدمات به علاقه مندان به فنون هوانوردی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.