| کد خبر: 259050 |

افزودن2000 صندلی‌ تا 2 ماه آینده به ناوگان هوایی کشور

رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه تعدادی هواپیمای دست دوم وارد و ثبت شده است و به مرور وارد چرخه پروازی می شو د، گفت: از اول مرداد تا پایان شهریور به تدریج 2000 صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه می شود.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه تعدادی هواپیمای دست دوم وارد و ثبت شده است و به مرور وارد چرخه پروازی می شو د، گفت: از اول مرداد تا پایان شهریور به تدریج 2000 صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل  از خبرگزاری فارس، محمد محمدی بخش، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳۳ فروند هواپیما در کشور موجود است که از این تعداد ۱۸۳ فروند هواپیما فعال و مابقی زمین گیر هستند که قرار است در یک بازه زمانی هواپیما هایی که قابلیت بازگشت دارند تعمیر شده و آن هایی که قابلیت بازگشت ندارند از آمار کلی حذف شوند.

وی افزود:  تعدادی هواپیمای دست دوم وارد و ثبت شده است و به مرور وارد چرخه پروازی می شو د و تعدادی نیز خریداری شده و به ناوگان اضافه می شود، که از اول مرداد تا پایان شهریور به تدریج 2000 صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه می شود.

* امسال ۲۵۰ هزار زائر از طریق هوایی به کربلای معلی اعزام می شوند

محمدی بخش با بیان اینکه برنامه ریزی شده برای پروازهای اربعین از تعداد زیادی از فرودگاه های کشور استفاده شود، افزود: پرواز ها به دو مقصد فرودگاه نجف و بغداد انجام می شود و در برخی از فرودگاه های مرزی برای کسانی که می خواهند تا شهر های مرزی را به صورت هوایی و مابقی مسیر را زمینی بروند پرواز های فوق العاده در نظر گرفته شده است.

محمدی بخش  بیان کرد: امسال در ایام اربعین ۲۵۰ هزار زائر از طریق هوایی به کربلای معلی اعزام می شوند و در این ایام 2000 مجوز پروازی صادر می شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در خصوص قیمت بلیت هوایی در ایام اربعین هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    بابا دست بردار از این همه گفتار درمانی