| کد خبر: 127671 |

برگزاری جلسه هماهنگی پاسخگویی به شکایات مردمی در سازمان هواپیمایی کشوری

تین نیوز| جلسه هماهنگی پاسخگویی به شکایات مردمی در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور، صبح امروز جلسه هماهنگی پاسخگویی به شکایات با حضور مهندس باریکانی مدیر کل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت های هواپیمایی و موسسات هوانوردی ، مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و تضمین کیفیت، مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات و بررسی های آماری و نمایندگان رسیدگی به شکایات شرکت های هواپیمایی در سالن کنفرانس سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

علی اصغر باریکانی با اشاره به اینکه تمامی فعالیت ها و هماهنگی های صورت گرفته جهت تسهیل در جلب رضایت مسافران و پاسخگویی به آنها بوده است گفت: هیچ ایرلاینی نمی تواند نسبت به برند و عملکرد مثبت خود ادعای رشد و ارتقائی داشته باشد اما نسبت به پاسخگویی به مسافرانش قدمهای بایسته ای برنداشته باشد چرا که بهترین نگاه و تفکر مشتری مداری این است که در اولین مرحله حس مسؤلیت و ادای وظیفه حاکم باشد چرا که مسافران خدمات خریداری کرده اند و انتظاراتی دارند که می بایست حقوقشان بی هیچ کمی و کاستی رعایت شود دوم آنکه ایرلاین ها و سیستم های مربوطه باید تمهیداتی اتخاذ کنند و به گونه ای سرویس دهی نمایند تا بتوان مسافران امروز خود را حفظ وزمینه جذب مسافران آتی خود را فراهم نمایند  و الزامات مشتری مداری و حقوق مسافر را آنطور که در تعاریف و بندهای دستورالعمل ارسالی به شرکتها آمده به کار گیرند.

وی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی الزاماً می بایست پاسخگوی شکایات خود باشند و در صورت عدم پاسخگویی سازمان نسبت به حقوق مسافران قضاوت خواهد کرد گفت: اگرچه دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت های هواپیمایی و موسسات هوانوردی سازمان همواره از شرکت های هواپیمایی حمایت کرده است اما بی تردید یکی از ملاک های مهم برای این دفتر میزان پاسخگویی به مسافران و جلب رضایت آنهاست.

در این جلسه  همچنین مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و تضمین کیفیت نحوه استفاده از سامانه شکایات و چگونگی تسریع در پاسخگوئی مسئولان رسیدگی به شکایات شرکت ها در چارچوب قوانین و مقررات تدوین شده سازمان را از طریق سامانه تشریح کرد.

در پایان نمایندگان رسیدگی به شکایات شرکت های هواپیمایی نیز چگونگی روند اجرایی و  پاسخگویی به مسافران نوروزی خود را ارائه کردند.
 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.