| کد خبر: 70226 |

مدیر عامل اتحادیه مینی بوسرانی در گفتگو با تین نیوز:

◄ خودداری از معرفی بانک عامل توسط متولیان نوسازی مینی بوس های فرسوده

تین نیوز | پس از گذشت سال ها از کلید خوردن طرح نوسازی مینی بوس های فرسوده با خبر شدیم متاسفانه تا به این تاریخ جایگزینی در این بخش اساسا از پایه صورت عمل به خود نگرفته است و دارندگان مینی بوس های فرسوده کماکان در پی چاره ای برای خلاص شدن از مخارج سنگین وسیله نقلیه هستند.

مدیرعامل اتحادیه مینی بوسرانی در گفتگو با تین نیوز، با ابراز تاسف از تاخیر چند ساله در ططرح نوسازی مینی بوسهای فرسوده، اظهار داشت: علیرغم تمامی تلاش های صورت گرفته در زمان مسئولیت ستاد مدیریت سوخت در بحث نوسازی و پس از آن، استارت طرح نوسازی تاکنون استارت زده نشده است.

غلامرضا غضنفری تصریح کرد: در آخرین تماس با سازمان های متولی نوسازی ناوگان مینی بوسرانی در بخش برون و درون شهری اما از معرفی بانک عامل به منظور پرداخت تسهیلات نوسازی به دارندگان مینی بوس های فرسوده خودداری شده است.

وی بیان داشت: با سلب مسئولیت انتخاب بانک عامل از ستاد مدیریت سوخت، تا به این تاریخ جایگزینی در این رابطه به اتحادیه معرفی نشده است.

غضنفری با بیان اینکه بیش از یک سال و شش ماه از روزی که درخواست معرفی بانک برای دریافت تسهیلات ارائه شده می گذرد، خاطر نشان کرد: تعداد 1000 نفر از رانندگان در ابتدای آغاز طرح، فرایند ثبت نام خود را کامل کرده اند ولی نکته قابل توجه آنکه اتحادیه ناگزیر از توقف ثبت نام متقاضیان طرح نوسازی به دلیل مبهم بودن آینده نوسازی شد.

وی در پایان از وعده سازمان راهداری در تعیین بانک عامل به منظور تخصیص اعتبار به نو سازی مینی بوس های فرسوده سخن به میان آورد و گفت: این زمان تا دو هفته آینده تعیین شده و اتحادیه مینی بوسرانی نیز ناگزیر از صبر تا زمان اعلام شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.