| کد خبر: 169974 |

حاجی اسماعیلی خبر داد:

◄ توزیع لاستیک با نرخ مصوب در تمام استان‌ها آغاز شد/ توزیع در پایانه‌های بار بندرعباس و بندر امام

اکنون نمایندگان وزارت صنعت،معدن و تجارت در پایانه‌های بار در بندرعباس، بندر امام و شیراز مستقر شدند و لاستیک‌های دولتی را در این پایانه‌ها توزیع می‌کنند و قرار است در چند شهر عمده هم مثل اراک، تبریز و تهران که از بُعد حمل‌ونقل از اهمیت زیادی برخوردار است مستقر و توزیع شود.

تین نیوز

 عضو کارگروه پیگیری مطالبات کامیون‌داران و مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آغاز توزیع لاستیک با نرخ مصوب در تمام استان‌ها خبر داد.

محسن حاجی‌اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز توضیح داد: طبق هماهنگی که امروز با وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتیم و به استان‌ها ابلاغ شد مقرر شد از امروز به بعد لیست موجودی و توزیع لاستیک در هر استان هر روز و به‌صورت روزانه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت در اختیار ادارات کل راهداری و جاده‌ای در استان قرار گیرد.

وی گفت: در این صورت سازمان راهداری به‌صورت روزانه از میزان توزیع و موجودی هر استان و سهیمه‌ها باخبر می‌شود.

حاجی‌اسماعیلی توضیح داد: بنابراین بر اساس تصمیم‌گیری جدید، اداره صنعت و معدن هر استان باید لیست را در اختیار اداره‌کل استانی ما قرار دهد که نمایندگان ما موجودی استان خود را بدانند و طرح را مدیریت کنند.

وی در خصوص نرخ مصوب  لاستیک‌ها نیز گفت: نرخ‌ها همه قیمت‌های مصوب وزارت صنعت است که سازمان حمایت از مصرف‌کننده موظف است بر این نرخ نظارت کند تا لاستیک بیش‌تر از این نرخ به فروش نرسد.

این عضو کارگروه ویژه بررسی مطالبات رانندگان در خصوص پیشنهاد سازمان راهداری در خصوص توزیع لاستیک در پایانه‌های بار نیز گفت: اکنون نمایندگان وزارت صنعت،معدن و تجارت در پایانه‌های بار در بندرعباس، بندر امام و شیراز مستقر شدند و لاستیک‌های دولتی را در این پایانه‌ها توزیع می‌کنند و قرار است در چند شهر عمده هم مثل اراک، تبریز و تهران که از بُعد حمل‌ونقل  از اهمیت زیادی برخوردار است مستقر و توزیع شود.

وی ادامه داد: در مجموع ما این پیشنهاد را اعلام کردیم که آمادگی داریم در محل پایانه‌ها فضایی در اختیار  وزارت صنعت برای توزیع لاستیک با نرخ مصوب بگذاریم تا توزیع شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عباس لیلی‌آبادی 0 0

    سلام... اگر امکانش هست به شماره تلگرامی برای بنده ارسال کنید تا مطالبی در مورد حمل و نقل برای تین نیوز ارسال کنم متشکرم