| کد خبر: 265646 |

شماره موقت برای شناورهای شخصی و تفریحی در جزیره کیش صادر می‌ شود

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: پس از تایید بازرسی های فنی و ایمنی، شماره موقت برای شناورها در جزیره کیش صادر می شود.

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: پس از تایید بازرسی های فنی و ایمنی، شماره موقت برای شناورها در جزیره کیش صادر می شود.

به گزارش تین نیوز از سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی امامدادی مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش با اعلام صدور شماره موقت برای شناورها در جزیره کیش اظهار کرد: با انجام بازرسی شناورها از لحاظ فنی، ایمنی، سازه ای و موتوری، در صورت شرایط دریافت فنی و ایمنی مشمول صدور ایمنی و گواهینامه ثبت شناور می شوند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: مالکان شناورهای شخصی و تفریحی پس از اتمام مراحل بازرسی فنی و ایمنی باید نسبت به دریافت گواهینامه ایمنی اقدام کنند.

امامدادی یادآور شد: براساس این بازرسی ها شماره موقت برای آنها صادر و پس از دریافت گواهینامه ایمنی از موسسه رده بندی که در جزیره کیش واقع شده گواهینامه ایمنی برای شناورها صادر می شود.  

وی گفت: مالکان شناورها با مراجعه به درگاه واحد خدمات الکترونیک سازمان بنادر و دریانوردی به نشانی sp.pmo.ir نسبت به درج مشخصات مالکیت براساس گواهینامه ایمنی اقدام کنند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: صاحبان شناورهای شخصی و تفریحی تا پایان آذرماه فرصت دارند تا شناورهای خود را در سامانه دریابانی ثبت کنند.  

امامدادی گفت: شناورهایی که در سامانه بنادر و دریانوردی و دریابانی ثبت نکرده اند بدون هویت شناخته خواهند شد و توقیف می شوند.

گفتنی است؛ درحال حاضر ۵۷ شناور تفریحی و شخصی در جزیره کیش وجود دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.