| کد خبر: 148173 |

کولیوند:

راه‌اندازی اورژانس ریلی

سرپرست سازمان اورژانس گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت رجا و مترو برای گسترش ناوگان امداد ریلی هستیم.

تین نیوز

سرپرست سازمان اورژانس گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت رجا و مترو برای گسترش ناوگان امداد ریلی هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در مراسم گرامی داشت روز ملی اورژانس،گفت: سال گذشته گسترش جدی در اورژانس هوایی داشتیم و بسیاری از محرومان را که در مناطق محروم بودند با اعزام بالگرد از مرگ حتمی نجات دادیم.

وی با اشاره به طرح جدید اورژانس برای استفاده از ظرفیت ناوگان ریلی کشور و گسترش امداد رسانی از طریق ناوگان ریلی گفت: با استفاده ازظرفیت مترو و رجا در نظر داریم ظرفیت امدادرسانی ریلی اورژانس را گسترش دهیم.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه 2400 دستگاه آمبولانس به ناوگان خودرویی اورژانس اضافه شد، افزود: امیدواریم با کمک و همکاری وزیر بهداشت بتوانیم 400 خودرو 4 دیفرانسیل جدید را وارد ناوگان اورژانس کشور کنیم. خوشبختانه حضور موتورلانس دستاورد فوق العاده‌ای داشت. توسعه پایگاه‌ها و اصلاح پایگاه‌های قدیمی نیز در دستور کار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رتبه‌بندی اورژانس‌ها در دست اقدام بوده و تجربه 724 و 247 نشان از هماهنگی بین اورژانس پیش بیمارستانی، بیمارستان‌ها و متخصصان دارد و انسان‌های زیادی را نجات داده‌ایم.در حال حاضر پیگیر وضعیت کمبود نیرو و استخدام ها در اورژانس هستیم.

کولیوند از اماده بودن اورژانس برای طرح اربعین خبر داد و افزود: امیدواریم اربعین خدمات شایسته اى به مردم و زائرین را ارائه دهیم.

42238

منبع: سایت خبری خبرآنلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.