| کد خبر: 81175 |

حضور اساتید بین المللی از بیش از ۱۰ کشور جهان

پانزدهمین کنفرانس بین المللی ترافیک تهران صبح سه شنبه آغاز می شود

تین نیوز | معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران در آستانه برگزاری «پانزدهمین كنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیك» گفت: با روند فعلی توسعه در جوامع شهری و پیچیده تر شدن فعالیت ها و به تبع آن افزایش جا به جایی ها، حضور اندیشمندان و متخصصان حمل و نقل در عرصه هم اندیشی در رفع چالش های كنونی، بیش از پیش احساس می شود.

مهندس سید جعفر تشكری هاشمی افزود: نگاهی به سوابق ارزنده دست‌ آوردهای «كنفرانس بین المللی مهندسی ترافیك» در دو دهه گذشته و به ویژه در دهه اخیر، نویدبخش   آینده ای روشن در این حوزه از علوم شهری است.

وی با اعلام این كه مدیریت شهری در حوزه های مختلف به ویژه حوزه حمل و نقل و ترافیك، مبنای تصمیم سازی ها و   تصمیم گیری های خود را مطالعات پژوهش محور قرار داده، تأكید كرد: از این رهگذر، تلاش نموده ایم تا با تكیه بر حمایت علمی محققان و پژوهشگران در جهت ارتقای سطح زندگی شهروندان و ترویج «حمل و نقل انسان محور» گام برداریم.

ارسال 1209 مقاله علمی از ایران و بیش از 10 كشور جهان به كنفرانس
معاون شهردار تهران با اشاره به این كه «كنفرانس مهندسی ترافیك»، فرصت مغتنمی برای گرد هم آیی جامعه حمل و نقل و ترافیك از استادان، پژوهشگران و متخصصان گرفته تا دانشجویان، كارشناسان و مسئولان اجرایی است، اظهار كرد: این كنفرانس با توجه به حضور اساتید داخلی و اندیشمندان بین المللی از جایگاه علمی و سطح كیفی بالایی برخوردار است.

مهندس تشكری هاشمی با بیان این كه از ابتدای سال جاری، 9 جلسه هیأت علمی كنفرانس با حضور 50 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه های سراسر كشور برگزار شد، تصریح كرد: از مجموع یك هزار و 209 مقاله علمی دریافت شده، 157 مقاله از طریق سخنرانی و 215 مقاله نیز در قالب پوستر، ارائه خواهند شد.

وی با تأكید بر این كه اساتید برجسته بین‌المللی از كشورهای فرانسه، پرتغال، انگلستان، ژاپن، نیوزلند، اسپانیا، دانمارك، آمریكا و آلمان در این كنفرانس حضور دارند، اضافه كرد: علاوه بر این، مقالات علمی از كشورهایی نظیر استرالیا، آمریكا، پرتغال، اتریش، ایتالیا، انگلستان، تركیه، مالزی، هند و پاكستان نیز به كنفرانس مذكور ارسال شده است.

 برپایی 54 نشست، كارگاه و میزگرد علمی در كنفرانس
معاون شهردار تهران با اشاره به این كه برپایی نمایشگاه جانبی به منظور ارائه محصولات، دست آوردها و ایده های نو در حوزه حمل و نقل و ترافیك یكی از بخش های «كنفرانس مهندسی ترافیك» است، گفت: همچنین 33 نشست كارشناسی جهت ارائه مقالات برگزیده، 19 كارگاه علمی و دو میزگرد تخصصی در قالب این كنفرانس برگزار می شود.

مهندس تشكری هاشمی با بیان این كه حامیان این كنفرانس در داخل شامل دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه تربیت مدرس هستند، تصریح كرد: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر حامیان علمی كنفرانس مذكور به شمار می آیند.

 وی در پایان پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، سازمان حفاظت محیط زیست و جامعه مهندسین حمل و نقل ایران را از جمله حامیان علمی این كنفرانس بر شمرد و خاطرنشان كرد: همنچنین انجمن مهندسی حمل و نقل ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران و جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، حامیان دیگر كنفرانس مذكور محسوب می شوند.

گفتنی است «پانزدهمین كنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیك» طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه، یازدهم و دوازدهم اسفند در مركز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود و علاقه مندان جهت كسب اطلاعات بیشتر از جزییات این رویداد بین المللی می توانند به نشانی http://ictte.ir مراجعه نمایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.