| کد خبر: 72471 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ مشکلات ساماندهی حمل بار در بازار تهران

تین نیوز ا مدیرعامل شرکت پیک بادپا در خصوص ساماندهی حمل بار در بازار بزرگ تهران، گفت: اقدامات اجرایی بسیار خوبی در این زمینه در حال انجام است.

غلامرضا ترابیان در گفتگو با تین نیوز، با بیان اینکه این طرح در دو فاز کمی و کیفی در دو سال 94 و 95 به اجرا گذاشته خواهد شد، افزود: ساماندهی حمل بار از شهریور ماه سال 93 آغاز شد که نگرانی هایی نیز در این باره وجود دارد. در مرحله نخست حمایتی از این بخش وجود ندارد و نگرانی در بخش دوم انضباط بخشی به این حوزه است که متاسفانه با مشکلات زیادی همراه شده است.

وی نصریح کرد: نبود آمار و اطلاعات مدون در این باره یکی از معضلاتی است که پیشرفت در این بخش را با کندی همراه کرده و متاسفانه برخی از تشکیل به اصطلاح مافیای حمل بار در بازار بزرگ تهران خبر می دهند که این امر مانع از ساماندهی حمل بار در بخش هایی از بازار شده است.

مدیر عامل پیک بادپا در ادامه اظهار داشت: برخی از افراد غیرمجاز فعال در بخش حمل بار، باپرداخت مبلغی اقدام به حضور در بازار بزرگ تهران می کردند که بعضا پس از اعلام فراخوان به منظور ساماندهی به این مرکز مراجعه کرده و با مشاهده عدم برخورد با آن دسته از کسانی که در طرح شرکت نکردند از ادامه حضور در طرح ساماندهی خودداری کردند.

ترابیان تاکید کرد: پیک بادپا به تنهایی نمی تواند عهده دار ساماندهی بخش حمل بار در بازار بزرگ تهران باشد. نیروی انتظامی و سد معبر شهرداری تهران باید در اجرایی شدن این کار به یاری شرکت پیک باد پا بشتابند زیرا پیک بادپا از اختیار عمل کافی در این باره برخوردار نیست.

وی با اشاره به دریافت مجوز در برخورد با متخلفان گفت: خوشبختانه از زمان اجرای طرح تا کنون، برخوردی میان باربران و ماموران این مرکز به وجود نیامده و روزانه 30 تا 40 دستگاه از این چرخ دستی های غیر مجاز جمع آوری و به مراکز نگهداری منتقل می شوند. ضلع جنوبی بازار اما، با کمترین مشکل در ساماندهی روبرو بوده و در حال حاضر از وضعیت خوبی برخوردار است.

ترابیان افزود: از مجموع 7500 دستگاه چرخ دستی موجود در بازار کار ساماندهی 5500 دستگاه به اتمام رسیده و 2500 دستگاه باقی مانده متاسفانه در برابر ساماندهی مقاومت می کنند. در این مورد با شهرداری منطقه 12 همکاری خوبی داشته ایم. شهردار این منطقه تلاش زیادی در ساماندهی حمل بار دربازار تهران داشته است.

وی اظهار داشت: اراده شهردار تهران بر این قرار گرفته که ساماندهی بار و کالا در این منطقه هر چه سریع تر انجام پذیرد. در این طرح پس از ساماندهی، افراد زیر 16 و بالای 65 سال از ادامه کار در این بخش کنار گذاشته خواهند شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.