| کد خبر: 48090 |

دولت در بودجه مترو باید به مدیریت شهری کمک کند

تین نیوز | رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت:دولت در بودجه مترو باید به مدیریت شهری كمك كند و این طور نباشد كه شهرداری تهران ۲۱۰۰ میلیارد تومان به توسعه مترو اختصاص دهد و دولت ۲۰۰ میلیارد تومان.
 
علیرضا دبیر با اعلام اینكه در چند سال اخیر، كارهای بسیار خوبی در پایتخت انجام شده است، گفت: حتی منتقدانی كه دید مثبتی نسبت به مدیریت شهری و عملكرد آن ندارند نیز بارها و بارها به این نكته صحه گذاشته و تأكید كرده‌اند كه در این چند سال، اقدامات بسیار خوبی در تهران اتفاق افتاده است.
 
وی افزود: البته باید جلوی رشد بی ‌رویه تهران گرفته شود و به این منظور، چنانچه طرح جامع شهر تهران مورد پیگیری قرار گرفته و به آن عمل شود، اتفاق بسیار خوبی خواهد افتاد و در غیر این صورت، اتفاقاتی كه در ۲۰ سال اخیر رخ داده، همچنان ادامه خواهد یافت و وضع بدتر هم خواهد شد.
 
دبیر با اشاره به اینكه تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادها باید كمك كنند تا برای آیندگان، تهران خوبی از خود به یادگار بگذاریم، اظهار كرد: قدیمی‌ها با وجود ایرادات و اشكالاتی موجود در زیرساخت‌های شهری، تهران خوبی را برای ما به یادگار گذاشته‌اند.
 
وی با بیان اینكه در تهران، ۱۷ دستگاه، خود را صاحب موضوع ترافیك می‌دانند و این دستگاه‌ها باید یكپارچه شوند، تصریح كرد: به این منظور باید دولت و زیرمجموعه‌های تحت نظارت آن كنار بروند و تمام مجموعه‌ها در حوزه اجرا با مدیریت شهری هماهنگ باشند.
 
رئیس كمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تأكید بر این كه برای مثال، دولت در بودجه مترو باید به مدیریت شهری كمك كند و این طور نباشد كه شهرداری تهران ۲۱۰۰ میلیارد تومان به توسعه مترو اختصاص دهد و دولت ۲۰۰ میلیارد تومان، ‌خاطرنشان كرد: ترافیك را با برنامه‌ریزی صحیح، نقشه راه درست، زیرساخت مناسب و اقدامات كارشناسی شده می‌توان مدیریت كرد و در این میان، فقط مترو است كه می‌تواند ترافیك را ضربه فنی كند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.