| کد خبر: 96121 |

جمالی:

قرارداد با سیتروئن به زودی نهایی می‌شود

تین‌نیوز| مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا با بیان اینکه قرارداد با سیتروئن در حال نهایی شدن است، گفت:این قرارداد در حال بررسی است و به زودی امضاء خواهد شد.

مهدی جمالی درخصوص  مذاکرات خودروسازی سایپا برای انعقاد قرارداد با شرکت سیتروئن گفت:برای اینکه تمام سیاست های دولت جمهوری اسلامی و اقتصادمقاومتی در قراردادهای جدید درنظر گرفته شود، قراردادهای خارجی باید با دقت و متانت کامل انجام شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا،افزود:سرمایه گذاری خارجی باید به صورت کامل شامل سرمایه گذاری،انتقال تکنولوژی،توسعه صنعت قطعه سازی کشور و افزایش صادرات انجام شود، که همه این اصول در قراردادهای شرکت در حال بررسی است.

تا نهایی شدن قرارداد با سیتروئن فاصله چندانی وجود ندارد
جمالی درخصوص قرارداد سیتروئن،اضافه کرد:با توجه به اینکه این قرارداد درنوع خود برای اولین بار در صنعت خودروسازی کشور در حال عملیاتی شدن است،تامین سرمایه گذاری آن از طریق خرید سهام سایپا کاشان،حداکثر سرمایه گذاری در قوای محرکه، مشارکت در تحقیق و توسعه و گسترش قطعه سازی همراه با صادرات 30 درصدی محصولات مشترک و تولید آخرین مدل از محصولات شرکت سیتروئن صورت می گیرد.

وی تصریح کرد:براین اساس به نظر می رسد تا نهایی شدن قرارداد فاصله چندانی وجود ندارد.

قرارداد با نیسان جاری است و باید اجرایی شود
وی با بیان اینکه  قرارداد با نیسان جاری است و باید اجرایی شود،اظهارکرد:در زمان تحریم ها با نیسان دچار مشکل شدیم و این شرکت قبل از اعمال تحریم ها همکاری با پارس خودرو را رها کرد،اما هم اکنون درحال مذاکره با این شرکت برای از سرگیری دوباره همکاری ها هستیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا،تصریح کرد:سیاست وزارت صنعت،معدن،تجارت سرمایه گذاری مشترک است که سایپا حتماً این سیاست را پیگیری می کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.