| کد خبر: 265539 |

آغاز طرح زمستانی در ۱۳ هزار کیلومتر راه آسفالته خراسان رضوی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در طول ۱۳ هزار کیلومتر راه آسفالته استان به کلیه زائران و هم استانی ها ارائه خدمات خواهیم کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در طول ۱۳ هزار کیلومتر راه آسفالته استان به کلیه زائران و هم استانی ها ارائه خدمات خواهیم کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جعفر شهامت امروز ۲۱ آذرماه، در مراسم آغاز طرح زمستانی ۱۴۰۲، اظهار کرد: به همت راهداران و دستگاه های امدادی تعداد ۷۲ اکیپ فعال به استعداد ۷۴۰ نفر پرسنل از راهداران پرتلاش در طول راه ها  آماده خدمت رسانی هستند.

وی افزود: در این راستا با به کارگیری ۳۴۶ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و ۲۴۷ دستگاه سنگین در طول ۱۳ هزار کیلومتر راه آسفالته استان به کلیه زائران و هم استانی ها ارائه خدمات خواهیم کرد.

شهامت ادامه داد: در نقاطی از جاده های استان به طول ۱۷۰۵ کیلومتر که معمولا در طول طرح زمستانه دچار برف سنگین، کولاک و یخ زدگی هستیم به صورت ویژه توسط دستگاه های همراه در خدمت زائران و مجاوران خواهیم بود.

وی عنوان کرد: بیش از ۴۵۰۰ تن نمک و بیش از ۱۵ هزار تن شن برای امدادرسانی آماده شده است. به لحاظ عملکرد در حوزه ایمنی، ما در حال حاضر ۱۱۴ قرارداد فعال به ارزش بیش از ۲۹۲ میلیارد تومان داریم که با پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصدی در حال انجام است که این موارد شامل بازسازی راه، علائم افقی و عمودی و نقاط حادثه خیز است که از اقدامات معمول حوزه ایمنی محسوب می شود.

شهامت گفت: امید است با نگاه مثبت ریاست سازمان راهداری، نگاه ویژه استاندار خراسان رضوی و حمایت ویژه فرماندهی انتظامی در خصوص تعاملات در کنار دستگاه های دیگر شامل اورژانس، هلال احمر، راهداری و شرکت های امداد خودرو و ... بتوانیم زمستانی ایمن و بدون حادثه را به همت همکاران با به کارگیری امکاناتی که از سوی بیت المال جهت ارائه خدمات تجهیز شده برای زائران و مجاوران خلق کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.