| کد خبر: 44263 |

میثاق‌نامه جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های قزوین امضاء شد

تین نیوز | میثاق‌نامه جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان قزوین در شش بند به امضای اعضاء رسید و اعضای جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان قزوین فعالیت‌های خود را در راستای فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و ارتقاء ایمنی راه‌ها استان قزوین را آغاز کردند.
 مراسم امضاء میثاق نامه جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان قزوین بعد از ظهر امروز بهروز غروی مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های کشور، مرتضی روزبه استاندار قزوین ، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار در سالن جلسات اداره‌کل پایانه‌های قزوین برگزار شد.
 
مهدی دهاقین با اشاره به این نکته که استان قزوین از توجه ویژه در بحث راه‌ها برخوردار است، بیان کرد: استان قزوین به دلیل موقعیت ویژه‌ای که دارد بسیار در مسیر بسیاری از جاده‌های مواصلاتی قرار گرفته است، این امر سبب شده تا جاده‌های استان قزوین به مسیر‌های ترانزیتی تبدیل شوند.
 
وی با بیان این نکته که توجه به ایمین راه‌های استان قزوین باید در اولویت کار مسئولان قزوین قرار گیرد، بیان کرد: استان قزوین هر روزه میزبان وسایل نقلیه بسیار زیادی است که از جاده‌های این استان در حال عبور هستند، از این رو سلامت جاده‌ها و ایمنی راه‌های استان قزوین باید مورد توجه ویژه قرار گرقته و به صورت جدی پیگیری شود.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین با بیان این نکته که برنامه ریزی‌های بسیار موثری در راستای کاهش تلافات سوانح رانندگی در استان قزوین تدوین شده است، عنوان کرد: در سال 85 میزان کشته شدگان در جاده‌های استان قزوین حدود 606 نفر بوده است در حالی که امسال 213 نفر بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.
 
وی با بیان این نکته که استان قزوین به عنوان پالوت کاهش تلفات جاده‌ای شناخته شده است، تاکید کرد: در برنامه پنجم توسعه سعی شده است تا 50 درصد سوانح رانندگی کاهش پیدا کند که خوشبختانه استان قزوین با تدوین برنامه‌های کاربردی توانسته 95 درصد سوانح و تلافات جاده ای را در استان قزوین کاهش دهد.
 
دهاقین گفت: پلیس راه، راهداری، هلال احمر، اورژانس و پایانه‌ها از جمله دستگاه‌هایی بوده اند که در راستای کاهش تلفات جاده‌ایی در استان قزوین برنامه‌هایی را اجرایی کرده‌اند.
 
در این مراسم  میثاق‌نامه جمعیت طرفداران ایمنی راه‌های استان قزوین در شش بند به امضای اعضا رسید و اعضای جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها استان قزوین فعالیت‌های خود را در راستای فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و ارتقاء ایمنی راه‌ها را آغاز کردند.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.