| کد خبر: 3663 |

تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در دستور کار است / پروژه‌های ۴خطه نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان

تین نیوز | مدیرساخت و توسعه راه‌های استان همدان گفت: رویکرد برنامه‌های امسال حوزه ساخت و توسعه راه‌های همدان اهتمام در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است.

یوسف‌رضا نوروزی با اشاره به برنامه‌های امسال اظهار کرد: اهتمام امسال حوزه ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامی است که دارای پیمانکار هستند.
 
وی افزود: از جمله پروژه‌های چهارخطه نیمه‌کاره می‌توان به چهارخطه جوکار به تویسرکان و یک قطعه از محور تویسرکان به کنگاور به طول 10 کیلومتر اشاره کرد.
 
مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان بیان داشت:‌ پروژه نهاوند به کنگاور نیز که تا شهر فیروزان ادامه دارد در حال حاضر نیمه‌فعال و متوقف است که در صورت تخصیص بخشی از اعتبارات فعال می‌شود.
 
وی ادامه داد: یک قطعه از محور رزن به دمق نیز به طول 10 کیلومتر دارای مشکل معارض و نیمه‌کاره است که با تزریق اعتبار این مشکل را حل کرده و طی امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
نوروزی یادآور شد: دیگر پروژه‌های نیمه‌کاره شامل محور چهارخطه رزن به قروه درجزین، چهارخطه رزن به سمت آوج، کنارگذر رزن و چهارخطه کبودرآهنگ ـ شیرین‌سو ـ قیدار است.
 
وی ادامه داد: بهسازی محور قهاوند به کمیجان که یک لایه آسفالت آن باقیمانده و بهسازی محور اسدآباد به سنقر تا شهر آجین از دیگر برنامه‌های حوزه ساخت و توسعه راه‌های استان در سال جاری است.
 
مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان با اشاره به هشت پروژه‌ چهارخطه نیمه‌کاره استان گفت: این پروژه‌ها شامل جوکار ـ تویسرکان، تویسرکان ـ کنگاور، نهاوند ـ کنگاور، رزن ـ دمق، رزن ـ قروه درجزین، رزن ـ آوج، کنارگذر رزن، کبودراهنگ ـ شیرین‌سو ـ قیدار است.
 
وی ادامه داد: قطعات در دست پیمانکار که عملیات اجرایی آنها آغاز شده، نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل است.
 
نوروزی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تکمیل تمام پروژه‌های چهارخطه استان از جمله نیمه‌کاره و پروژه‌هایی که هنوز به پیمان نرفته 400 میلیارد تومان اعتبار در یک دوره زمانی سه ساله نیاز است.
 
وی با اشاره به برگزاری مناقصه بیس و آسفالت واریانت‌های محور ملایر ـ توره ابراز داشت: باند رفت این محور در حال حاضر از روستای جوراب و پر از پیچ و خم و ناایمن است.
 
مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان خاطرنشان کرد: برنده این مناقصه مشخص شده و امید است احداث باند جدید در کنار باند برگشت این محور امسال کلنگ‌زنی و آغاز شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.