| کد خبر: 29326 |

شمارش معکوس برای بهره‌برداری از اولین باند بتنی کشور

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی از تکمیل صد در صدی باند بتنی فرودگاه تبریز خبر داد و گفت: منتظر هستیم تا با هماهنگی مقامات عالی رتبه کشور این باند به بهره‌برداری برسد.

مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی  با بیان اینکه اولین باند بتنی کشور، در فرودگاه تبریز آماده بهره‌برداری است، گفت: این پروژه به همراه تجهیزات روشنایی حدود ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است و فرودگاه تبریز، دومین فرودگاه مجهز به سیستم روشنایی CAT۲ خواهد بود.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر باید با هماهنگی مقامات عالی رتبه کشور زمان افتتاح رسمی این باند مشخص شود که مکاتباتی در این خصوص با مسئولان شده‌است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در ابتدای آبان ماه سال جاری جلسه‌یی با مسئولان سازمان گردشگری در خصوص افزایش پروازها داشته‌ایم٬ گفت: به‌منظور توسعه گردشگری هوایی در استان آذربایجان‌شرقی، جلسات متعددی با سازمان میراث فرهنگی داشتیم که در واقع آنان خواستار برقراری پروازهایی هستند که نیاز به چارتر کننده داشته باشد.

وی عنوان کرد: اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است و رایزنی‌ها و اقدامات لازم برای توسعه گردشگری در این استان توسط سازمان گردشگری صورت می‌گیرد.

صفایی گفت: در حال حاضر پیگیر جدی برای افزایش پرواز به مسیرهای اهواز، اصفهان و شیراز هستیم و به‌منظور برقراری پرواز جدید در مسیرهای دبی و قشم با شرکت‌های هواپیمایی وارد مذاکره شده‌ایم.
مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در ادامه افزود: در حال حاضر از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز پروازهای خارجی به مقاصد ترکیه، آذربایجان، عراق و عربستان و پروازهای داخلی به مقاصد تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش و کرمان برقرار است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.