| کد خبر: 2783 |

◄ اعلام آمار جابجایی مسافران جاده ای / سهم مسافرت با اتوبوس؛ ۵۹ درصد

تین نیوز | 59 درصد از مسافران جابه جا شده در جاده ها از طریق وسایل حمل ونقل عمومی برون شهری با اتوبوس كه غالباً از نوع ويژه بودند، جا به جا شدند. همچنین 26 درصد با ميني بوس و ميدل باس و 15 درصد نيز با سواری كرايه به مسافرت رفتند که این میزان شامل بیش از یک میلیون سفر با ناوگان حمل ونقل جاده ای است که تعداد 17 میلیون و 145 هزار نفر جا به جا شدند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي اعلام کرد: در تین نیوز | 59 درصد از مسافران جابه جا شده در جاده ها از طریق وسایل حمل ونقل عمومی برون شهری با اتوبوس كه غالباً از نوع ويژه بودند جا به جا شدند و 26 درصد با ميني بوس و ميدل باس و 15 درصد نيز با سواری كرايه به مسافرت رفتند که این میزان شامل بیش از یک میلیون سفر با ناوگان حمل ونقل جاده ای است که تعداد 17 میلیون و 145 هزار نفر جا به جا شدند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي اعلام کرد: در طرح نوروزي سال 1393 ، هموطنان از زمان شروع پيش فروش بليت هاي ناوگان حمل و نقل جاده اي در 11 اسفند سال گذشته با مديريت مناسب و پيش خريد به صورت اينترنتي و همچنين حضوري از 18 اسفند ، سفرهاي خود را با اطمينان و آرامش خاطر به انجام رساندند.

بنابر این گزارش از آغاز سفرهاي نووزي و 25 اسفند سال 92 تا روز 11 فروردين سال جاري بيش از يك ميليون سفر از طريق ناوگان حمل و نقل جاده اي به انجام رسيده است كه با اين تعداد سفر 17 ميليون و 145 هزار نفر از هموطنان سفر كرده اند كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد مناسب و قابل ملاحظه اي برخوردار بوده است.

اضافه مي نمايد با توجه به حجم و تعداد سفر ها ي صورت پذيرفته، خوشبختانه هموطناني كه ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي را انتخاب نمودند در ايمني و آرامش كامل سفر نموده و به مقاصد خود رسيدند و در مجموع در بين مجموع مدهاي حمل و نقل عمومي بيش از 90 درصد جابه جايي ها از طريق حمل و نقل جاده اي تاكنون انجام پذيرفته است . طرح نوروزي سال 1393 ، هموطنان از زمان شروع پيش فروش بليت هاي ناوگان حمل و نقل جاده اي در 11 اسفند سال گذشته با مديريت مناسب و پيش خريد به صورت اينترنتي و همچنين حضوري از 18 اسفند ، سفرهاي خود را با اطمينان و آرامش خاطر به انجام رساندند.

بنابر این گزارش از آغاز سفرهاي نووزي و 25 اسفند سال 92 تا روز 11 فروردين سال جاري بيش از يك ميليون سفر از طريق ناوگان حمل و نقل جاده اي به انجام رسيده است كه با اين تعداد سفر 17 ميليون و 145 هزار نفر از هموطنان سفر كرده اند كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد مناسب و قابل ملاحظه اي برخوردار بوده است.

اضافه مي نمايد با توجه به حجم و تعداد سفر ها ي صورت پذيرفته ، خوشبختانه هموطناني كه ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي را انتخاب نمودند در ايمني و آرامش كامل سفر نموده و به مقاصد خود رسيدند و در مجموع در بين مجموع مدهاي حمل و نقل عمومي بيش از 90 درصد جابه جايي ها از طريق حمل و نقل جاده اي تاكنون انجام پذيرفته است .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.