| کد خبر: 145136 |

استارت‌آپ‌ها در ترابری کشور

این بار نوبت حمل‌ونقل جاده‌ای است

پس از تحول بزرگی که به کمک استارت‌آپ‌ها در حمل‌ونقل مسافر درون شهری رخ داد، حالا نوبت ترابری جاده‌ای ایران است که با تکنولوژی متحول شود.

تین نیوز

پس از تحول بزرگی که به کمک استارت‌آپ‌ها در حمل‌ونقل مسافر درون شهری رخ داد، حالا نوبت ترابری جاده‌ای ایران است که با تکنولوژی متحول شود.

حامد تاج‌الدین، مدیرعامل شرکت «سانا گستر» با اعلام این مطلب گفت: این شرکت اپلیکیشن «اوبار» را با توجه به مشکلات فعلی حمل‌و‌نقل بین شهری راه‌اندازی کرده است. وی افزود: براساس آمار رسمی وزارت راه حدود 40 درصد از ماشین‌های حمل بار کشور خالی تردد می‌کنند که این مساله باعث هدر رفت سرمایه ملی سوخت می‌شود.

وی بیان کرد: برخی رانندگان برای گرفتن بار مجبور هستند چندین شبانه روز در صف‌های طولانی یا پایانه‌های کشور متوقف شوند. همچنین در پاره‌ای از موارد نیمی از کرایه به‌عنوان کمیسیون نصیب واسطه‌ها می‌شود. تاج‌الدین ادامه داد: از ویژگی‌های نرم‌افزار «اوبار» کارآمد و بهینه کردن بازار حمل‌و نقل بین‌شهری، دسترسی سریع به مناسب‌ترین راننده و ماشین حمل بار کالا، امکان ردیابی لحظه‌ای مرسوله به‌صورت رایگان، ارسال بار با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفت، ارائه برنامه و بیمه کالا است.

وی اضافه کرد: این شرکت در نظر دارد برای ۵۰۰ نفر متخصص در حوزه‌های گوناگون کاریابی انجام دهد و همچنین طی پنج سال ۱۰۰ هزار فرآیند اخذ بار را برای رانندگان در منزل انجام دهد. تاج‌الدین گفت: با توجه به اینکه مشتری‌مداری، پشتیبانی بار و قیمت مناسب از استراتژی‌های مهم اوبار است، این سامانه تاکنون توانسته توجه صدها کارخانه، شرکت تولیدی و بازرگانی را به خود معطوف کند. وی افزود: از دیگر خدمات شرکت ساناگستر نرم‌افزار «آچارفرانسه» است که خدماتی در حوزه‌های مختلف همچون نظامت منزل، تعمیرات و پرستاری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    با سلام .با تبریک .
    امیدوارم این نرم افزار در سایه حمایت از مصرف کننده و ایجاد اشتغال درامد پایدار برای رانندگان موفق باشد.

  • سیددلاورموسوی 1 0

    سلام .مسئولین محترم حمل ونقل جاده ای میبایست اول کرایه حمل را بر اساس تن بر کیلومتر قانونی کرده .
    و ضمانت های پرداخت کرایه به راننده را مشخص کنند بعد تبلیغ شرکتهای الکترونیک را بفرمایند..
    حمل و نقل جاده ای همینطور باوجود هزاران شعار توخالی دجار هرج و مرج و دلال بازی است.این شرکتها هم دلالی بر دلالان اضافه میشود ..کار بدون مجری قانونی به درد کسی نمیخورد...حمل ونقل شده لانه دلالان