| کد خبر: 143194 |

◄ دلایل مخالفت رانندگان خودروهای سواری کرایه با نصب سپهتن

رانندگان خودروهای سواری کرایه کمپینی برای مخالفت با نصب دستگاه سپهتن در خودروهایشان راه‌اندازی کرده‌اند که در این کمپین مجازی علاوه بر اعلام مخالفت با نصب این دستگاه، دلایل مخالفت خود با این موضوع را نیز اعلام می‌کنند.

تین نیوز

رانندگان خودروهای سواری کرایه کمپینی برای مخالفت با نصب دستگاه سپهتن در خودروهایشان راه‌اندازی کرده‌اند که در این کمپین مجازی علاوه بر اعلام مخالفت با نصب این دستگاه،  دلایل مخالفت خود با این موضوع را نیز اعلام می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز، یکی از رانندگان در این مورد نوشت: ساعت کاری ما فقط به رانندگی در مسیر معطوف نیست بلکه زمان‌های طولانی و بلندمدتی که ما درگیر و مشغول جذب مسافر هستیم و گاهی به 10ساعت نیز می‌رسد را نیز شامل می‌شود که در عملکرد سپهتن به این موضوع توجه نشده است.

یکی دیگر از رانندگان نیز با انتقاد از نصب این دستگاه بر خوردوهای سواری گفت: یکی از سودجویی‌های صورت گرفته در خصوص نصب این دستگاه قیمت سرسام آور آن است.

راننده دیگری نیز با بیان این که خودروهای سواری کرایه علاوه بر کاربرد حمل‌ونقل عمومی به عنوان وسیله شخصی صاحب خودرو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، تاکید کرد: نصب این دستگاه برای چنین مواقعی مشکل آفرین است.

به گزارش تین‌نیوز، یکی دیگر از رانندگان نیز ضمن انتقاد از وضعیت نامناسب درآمدی رانندگان سواری‌های کرایه، اظهار داشت: در حالی‌که رانندگان هزینه تعمیر خودروی خود را در اختیار ندارند با نصب این دستگاه از این پس باید با جریمه‌هایی با دلایلی همچون «سیاه بودن تصویر دوربین» ، «خاموش بودن دستگاه سپهتن» و ... مواجه شوند.

راننده دیگری نیز در این مورد نوشت: ما که با خودروهایمان فقط مسافر جابجا نمی‌کنیم، بسیاری از کارهایمان را با خودروهایمان انجام می‌دهیم. مگراین خودروها را دولت برای ما خریداری کرده که اختیاردارش باشد؟

یکی دیگر از رانندگان نیز تاکید کرد: متاسفانه در کشور ما هرگز به جنبه‌های تشویقی توجه نمی‌شود و فقط از جنبه‌های تنبیهی استفاده می‌شود.چرا راننده از پلیس وحشت دارد؟ چرا پلیس برخورد مناسبی با آنها ندارد و با خشونت حرف می‌زند؟ پلیس باید مایه آرامش باشد نه وحشت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حميد حسين زاده 2 0

    باسلام وتشكر از تهيه گزارش . متاسفانه گزارش بلحاظ دلايل ذكر شده ناقص مي باشد . خواهشمند است جهت تهيه گزارشي كامل و شنيدن مشكلات رانندگان سواري كرايه در صورت امكان با دفتر انجمن صنفي رانندگان سواري كرايه در تهران تماس حاصل فرماييد با احترام : حسين زاده دبير انجمن 09125173951 و دفتر 44697533 آدرس طبقه اول پايانه غرب نهران

  • ابومحمد 2 0

    باسلام واحترام،بانصب سپهتن همین ۴تا مسافرهم میپره،،وآزادی عمل با مسافربر شخصیه،که نه بیمه داره ونه کنترل مناسب،هرسال هزینه های ما ،،کارت سلامت،معاینه فنی سالی ۲بار،تمدیددفترچه،تمدیدهوشمند،کلاس توجیهی،قسط،بیمه،صورتحساب،مکانیکی،لاستیک،روغن،بیمه رانندگان،،به قرآن نمی صرفه وضرره،مجبوریم،ممنون از لطف شما

  • یاور نصیری 0 0

    سلام خسته نباشید کاش بجای این همه نهاد مجری و ناظر چند دستگاه دلسوز و حامی برای قشر ضعیف و کم درامد راننده تاکسی وجود داشت تا این قشر با مشکلات تامین معیشت ، تامین مسکن ،استهلاک سرسام اور،اخاذی سازمانها و ارگانهای دولتی به نحوه های مختلف،و هزاران مشکل کوچک و بزرگ دیگر گرفتار نمیشدند

  • ناشناس 0 0

    با سلام ما رانندگان سواری کرایه مخالف این سامانه ی سپهتن هستیم در واقع با این وضیعت مسافر و تورم توان گرفتن این دستگاه را نداریم ، چرا این همه سواری شخصی هستن که مسافر کشی میکنن حتی مسافرای مارو هم به زور سوار میکنند که و هیچ سازمانی از ما حمایت نمیکند نه مکانی داریم برای مسافر کشی نه جایگاهی خودمان به زور مسافر سوار میکنیم و با زمانی که با سپهتن مشخص کردن نمیتوانیم یه سرویس هم بریم لطفا رسیدگی کنید تشکر

  • خدارحم 0 0

    سلام و درود با توجه به اینکه شغل ما کاذب و بیکار است لذا خواهشمندیم اول کار را به وجود بیاورید بعدا تصمیم گیری کنید