| کد خبر: 132723 |

عملیات ایمن سازی نقطه پرحادثه سه راهی آوه در محور ساوه - سلفچگان آغاز شد

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای ساوه گفت: عملیات ایمن سازی نقطه حادثه خیز سه راهی آوه در محور قدیم ساوه - سلفچگان روز یکشنبه آغاز شد.

تین نیوز

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای ساوه گفت: عملیات ایمن سازی نقطه حادثه خیز سه راهی آوه در محور قدیم ساوه - سلفچگان روز یکشنبه آغاز شد.

 

به گزارش ایرنا، ابراهیم مردانی افزود: این سه راهی در کیلومتر 20 محور یاد شده قرار دارد و یکی ازپرحادثه ترین نقاط در محورهای مواصلاتی استان مرکزی محسوب می شود.


وی اظهار کرد: به دلیل تردد مسافران از استان های غربی و شمالی به قم و مرکز کشور از طریق این محور و وجود مشکلات فنی، حوادث رانندگی ناگواری در این سه راهی رخ داده است.


وی تصریح کرد: در این راستا طرح اجرای پل زیرگذر سه راهی آوه به عرض هشت متر ، ارتفاع پنج و طول 33 متر با استفاده از اعتبارات ملی و استانی آغاز شده است.


مردانی گفت: چهار میلیارد ریال اعتبار ملی و پنج میلیارد ریال اعتبار استانی برای این پل زیرگذر اختصاص داده شده و پیش بینی می شود در نیمه دوم امسال به بهره برداری برسد.


وی اضافه کرد: سال گذشته نیز محور حریصان و تقاطع راه روستایی غازم آباد در مسیر ساوه - سلفچگان به عنوان نقاط پرحادثه در دستور کار قرار گرفت و بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای ایمن سازی‌ این مناطق هزینه شد.


وی تصریح کرد: در تقاطع غازم آباد آشکار سازی نقاط از طریق نصب تابلو و علائم، خط کشی و ایجاد شیارهای عرضی صورت گرفت و یک برج نوری با هزینه بیش از یک میلیارد ریال در محل نصب شده که هم اکنون کار تاسیسات برقی آن در دست اقدام است.


مردانی ادامه داد: در محور حریصان نیز ایجاد شیار، نصب تابلو و علائم نیز با هزینه 200 میلیون ریال صورت گرفت.


150 کیلومتر آزاد راه، 300 کیلومتر راه اصلی و فرعی در محدوده شهرستان ساوه قرار دارد.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.