| کد خبر: 116129 |

ناوگان حمل و نقل جاده ای زنجان آماده جابجایی مردم این استان است

تین‌نیوز| مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ناوگان حمل و نقل بین شهری این استان در همه شهرستان ها آماده جابجایی علاقه مندان برای حضور در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

 
ایرج دست نشان ضمن تسلیت رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران افزود: همه ناوگان حمل و نقل جاده ای در شهرستان های استان زنجان از امروز و فردا/ سه شنبه/ آماده جابجایی مردم برای حضور در مراسم تشییع این عالم فقید است.

به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت.
وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی به لحاظ تعداد اتوبوس و سواری بین شهری در این استان وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون این استان 182 دستگاه اتوبوس مسافربری بین شهری دارد که از این تعداد 78 دستگاه وی آی پی است.
دست نشان خاطرنشان کرد: استان زنجان دارای 182 دستگاه سواری بین شهری است.

وی تاکید کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 جهت بررسی اطلاع دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: علاوه بر این سامانه ها مسافران می توانند نظارت و موارد تخلف مشاهده شده خود را از طریق صندوق های نظر سنجی مستقر در پایانه های مسافربری اعلام و یا برای مکاتبه حضوری به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان مراجعه کنند.
37 دستگاه نظارت تصویری و 54 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

20 دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین نصب شده و تخلف های رانندگان با این دستگاه ها ثبت می شود.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.