| کد خبر: 5749 |

◄ مدیرکل جدید حمل‌ونقل و پایانه‌های استان تهران منصوب شد / میزان فروش اینترنتی، ملاک سنجش عملکرد مدیران است

تین نیوز | حمیدرضا شهركی ثانوی از سوی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری، به عنوان مدیرکل جدید حمل و نقل پایانه‌های استان تهران معرفی و جایگزین سید یعقوب میرکتولی شد.

به گزارش تین نیوز از روابط‌ عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در این مراسم، مدیركل جدید اداره‌كل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان تهران معرفی و با حضور معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رؤسای تشكل‌ها و انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل كشور، از خدمات مدیر پیشین این اداره‌كل تقدیر شد.

اسماعیل غلامی معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی را به عنوان مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان تهران معرفی کرد و از زحمات سید بعقوب میرکتولی مدیر پیشین قدردانی به عمل آورد.

وی در ادامه بیان داشت: مهمترین شاخص ارزیابی موفقیت مدیران رضایتمندی مردم است و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل كشور، بالابردن ایمنی و در ادامه آن كاهش تلفات جاده‌ای در دستور كار سازمان راهداری و حمل‌نقل جاده‌ای قرار دارد که باید تلاش شود این اهداف با ضوابط مشخص، شفاف و محقق شود.

غلامی خاطرنشان کرد: كرامت انسان‌ها از شاخص‌های اجتماعی است كه مورد توجه این سازمان قرار دارد و معیار تمام تلاش‌های بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در خدمت‌رسانی متجلی می‌شود.

غلامی: میزان فروش اینترنتی، ملاک سنجش عملکرد مدیران است

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: تلاش در جهت ایجاد بستر مناسب برای فروش اینترنتی بلیت از جمله معیارهای سنجش عملكرد است و فروش اینترنتی بلیت این امكان را فراهم می‌كند تا مسافر بدون مراجعه حضوری بلیت مقصد مورد نظر خود را تهیه نماید و این برابر با حفظ ارزش وقت، انرژی و كرامت انسانی است.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر در جهت رفاه و آسایش مسافران حمل و نقل عمومی با همكاری شركت های مسافربری اشاره كرد و گفت: بسیاری از امور باید به مردم سپرده شود و اموری را كه مردم خود توانایی انجام آن را دارند به آنها واگذار شود و بدین جهت 100 درصد بخش حمل و نقل جاده‌ای در كشور متعلق به مردم و بخش خصوصی است و حاكمیت تنها بایستی شرایط توسعه را فراهم آورده و نظارت می‌نماید.

غلامی یادآور شد: بسیاری از متخصصان معتقدند، كشورها باید به مزیت نسبی حمل و نقل توجه كنند و آن‌چه در ایران این مزیت را دو چندان نموده موقعیت استراتژیك مهم ایران در امر ترانزیت كالا، مسافر و گردشگر است كه در این حوزه بایستی تلاش دوچندان و برنامه‌های بلندمدت تدوین شود.

مهمترین هدف، ایمنی کار آمد و اقتصادی است

همچنین حمیدرضا شهركی ثانوی، مدیركل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران با اشاره به اولویت کاری خود اظهار کرد: مهمترین هدف خود را دستیابی به ایمنی كارآمد و اقتصادی برشمردقل برشمرد.

سیدیعقوب میركتولی مدیر سابق حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران نیز در این مراسم گزارشی از روند اجرایی كارها در زمان تصدی مدیریت استان پرداخت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمود رحمانی 0 0

    منصوب شدن جناب مهندس شهرکی را به مدیریت اداره کل حمل و نقل تبریک عرض مینمایم ایشون واقعا مدیری لایق و انسانی درستکار هستن

  • محمد حسینی 0 0

    سلام. من نمایندگی یک شرکت حملو نقل بین المللی رو گرفتم اما نمیزارن تاسیس کنم. باید چیکار کنم؟ کار که نیست حالاهم ک خودمون داریم اشتغال زایی میکنیم نمیزارن