| کد خبر: 268201 |

بهره برداری ۵ کیلومتر از بزرگراه اهرم- برازجان

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور ۵ کیلومتر از بزرگراه اهرم - برازجان حدفاصل بنداروز- تقاطع ورودی برازجان به بهره برداری رسید.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور ۵ کیلومتر از بزرگراه اهرم - برازجان حدفاصل بنداروز- تقاطع ورودی برازجان به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در آیین این افتتاح اظهار کرد: کریدور بزرگراه ی نوار ساحلی جنوب کشور داری هزار و ۸۵۰ کیلومتر طول است که از بندر گواتر در استان سیستان و بلوچستان آغاز و پس از عبور از استان های هرمزگان و بوشهر به شلمچه در استان خوزستان منتهی می شود.

دستغیبی افزود: طول کریدور بزرگراه ی نوار ساحلی جنوب کشور در محدوده استان بوشهر ۳۹۰ کیلومتر است که از جنوب استان یعنی شهرستان عسلویه شروع می شود و در انتها در بخش شمالی استان به شهرستان دیلم می رسد.

وی بیان کرد: این قطعه واقع در کریدور بزرگراه ی نوار ساحلی جنوب کشور به طول ۵ کیلومتر و با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در ادامه گفت: تکمیل و بهره برداری از این پروژه باعث کاهش بسیاری از حوادث ترافیکی و تأثیر به سزایی در توسعه حمل و نقل و برطرف شدن نقاط حادثه خیز در این محور خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.