| کد خبر: 149485 |

فرمانده انتظامی ایلام در نشست خبری:

انضباط ترافیکی در ایلام ضعیف است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: انضباط اجتماعی و رعایت قوانین ترافیکی در استان ضعیف است،لازمه بهبود این وضعیت همکاری بیشتر مردم و ارتقای دانش و فرهنگ مردم به قوانین ترافیکی است.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: انضباط اجتماعی و رعایت قوانین ترافیکی در استان ضعیف است،لازمه بهبود این وضعیت همکاری بیشتر مردم و ارتقای دانش و فرهنگ مردم به قوانین ترافیکی است.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سردار «نورعلی یاری» در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: حادثه شهادت فرمانده کلانتری شهرستان دره شهر در فضای أمن استان،بخاطر بروز اختلاف جزئی در بین دو طایفه در شهرستان دره شهر اتفاق افتاد .

وی با بیان اینکه چرایی وقوع این حادثه ناگوار به دغدغه أصلی اینجانب به عنوان فرزند این استان تبدیل شده است افزود: چرا با وجود ظرفیتهای بزرگ فرهنگی در استان باید شاهد وقوع این گونه جرایم در جای جای استان باشیم ؟

یاری با اشاره به اینکه همه دستگاهها باید به منظور فرهنگسازی در راستای کاهش این آسیبها بسیج شوند، خاطرنشان کرد: از همه منتنفذین ،ائمه جمعه و جماعات،صاحب نظران حوزه فرهنگی واجتماعی میخواهیم برای کمک به کاهش آسیبهای اجتماعی در استان ورود کنند .

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در هفته ناجا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی به مناطق محروم روستایی و عشایری سطح استان ارایه خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قانون از ظرفیت پلیس افتخاری استان بمنظور ارایه خدمات انتظامی و تأمین امنیت اربعین بهره گیری خواهد شد تصریح کرد: انضباط اجتماعی و رعایت قوانین ترافیکی در استان ضعیف است،لازمه بهبود این وضعیت همکاری بیشتر مردم و ارتقای دانش و فرهنگ مردم به قوانین ترافیکی است .

یاری با اشاره به اینکه سرویس مانیتورینگ وافزایش پهنای باند اینترنت نیروی انتظامی استان در هفته ناجا افتتاح خواهد شد خاطرنشان کرد:تمامی مسیرهای مواصلاتی از مهران تا خروجی استان تحت کنترل و رصد سیستم مانیتورینگ ناجا قرار دارد .

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با تشکیل کمیته فرهنگی تمام خاطرات و اسناد ایستادگی نیروهای ژاندارمری،شهربانی و کمیته انقلاب دردر طول عمر انقلاب جمع آوری خواهد شد .

یاری نقش رسانه ها در کاهش آسیب های اجتماعی رامثبت ارزیابی کرد و از همه دستگاههای مرتبط خواست تا در این زمینه فرهنگ سازی کنند و افزود: در حوزه پیشگیری از جرم در مقایسه سال قبل کاهش 50 درصد سرقتهای مسلحانه و کاهش 35 درصد زورگیری و کاهش 40 درصدی سرقت اتومبیل و کاهش 43 درصد کیف قاپی را داشته ایم.

وی گفت: درصدی افزایش سرقت اماکن عمومی داشته ایم که تدبیراتی نیز اندیشیده شده که این روند کاهش پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد:کشف 65 درصدی سرقت‌ها داشته ایم که به صورت کامل طبق فرمایش مقام معظم رهبری مالباختگان به حق خود رسیده‌اند.

وی تصریح کرد:کشف 423 کیلو انواع مخدر نیز اقدام بزرگی بود که نیروی انتظامی آن را صورت داد که جا دارد از تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر قدردانی کنم.

یاری افزود: دستگیری 573 نفر به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر، دستکیری 122نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف سلاح جنگی و غیر جنگی تا کنون نسبت به سال گذشته20 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد:کاهش 50 درصدی مسائل اخلاقی و جرائم خشن مرتبط با ان کار بزرگ دیگری است که توسط پلیس امنیت اخلاقی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.