| کد خبر: 157025 |

◄ تکذیب کاهش شدید بودجه حمل‌ونقل در لایحه بودجه 97

نایب رئیس گمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی کاهش بودجه بخش حمل‌ونقل را در برنامه بودجه سال 97 تکذیب کرد.

تین نیوز

نایب رئیس گمیسیون عمران مجلس  کاهش بودجه بخش حمل‌ونقل را در لایحه بودجه سال 97 تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار «تین‌نیوز» علیم یارمحمدی با اشاره به اهمیت فصل حمل‌ونقل در بودجه‌های سنواتی اظهار کرد: نمایندگان مجلس  پیش از تقدیم لایجه بودجه سال 97 از سوی رئیس‌جمهور به هیئت‌رئیسه پارلمان بر آن بودند تا نسبت به افزایش بودجه این بخش اهتمام داشته باشند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس در ادامه سخنان خود  با تاکید بر توسعه و نوسازی حمل‌ونقل در کشور، افزود: باید توجه بیشتری به حمل‌ونقل و زیربخش‌های آن صورت بگیرد.

به گفته وی، اگر بخش حمل‌ونقل توجه کافی نشود، قطعا بخش‌های اقتصادی و اجتماعی در کشور دچار مسائل زیادی خواهند شد و کشور از این رهگذر دچار آسیب حدی خواهد شد.

یارمحمدی با تاکید بر این مهم که اظهارنظر در خصوص تخصیص بودچه پیش از مطالعه برنامه بودجه به طور قطع کارشناسی نیست، گفت: مجموعه چند جلدی لایحه بودجه تنها چند ساعتی است که تقدیم مجلس شده و باید تا اتمام کار بررسی در کمیسیون‌ها نسبت به این کار اقدام نشود.

عضو کمیسیون عمران مجلس کاهش 40 درصدی بودجه حمل‌ونقل  را منتفی دانست و خاطرنشان کرد: باید منتظر بود تا پس از حدود 5 هفته آینده، اطلاعات دقیق را جویا شد و از گمانه‌رنی دوری کرد. ضمن اینکه، ارقام ارائه شده در لایحه بودجه سال آینده قطعاً در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس تغییراتی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها