| کد خبر: 144224 |

◄ 6 انتظار بخش خصوصی از وزیر راه و شهرسازی

از آقای آخوندی انتظار می‌رود در دولت دوازدهم به حمل و نقل جاده‌ای که سهم 90 درصدی در حمل و نقل کشور را دارد توجه ویژه‌ای داشته باشد.

تین نیوز

حمزه علی بخشی، کارشناس راه و ترابری در نامه‌ای به عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، برخی از انتظارات بخش خصوصی در آغاز به کار دولت دوازدهم را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز این وبلاگ نویس در نامه‌ای با تبریک به عباس آخوندی می‌نویسد: عباس آخوندی برای چهارمین بار از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت. او وزیری محبوب و محجوب است. مدیری اهل علم و عمل، تخصص و تجربه است. ایشان تدبیر و آینده‌نگری فراوانی در این عرصه از خود نشان داده‌اند. او از خودگذشته و فداکار است و بارها در اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها از خودت شهامت و خلاقیت نشان داده است. او برای کار خود ایده‌های زیادی دارد. خدمات آخوندی در دوران وزارتش کتمان ناپذیر و مورد تأیید مسئولین و کارشناسان است.

وی در بخش دیگری از این نامه آورده است: از آقای آخوندی انتظار می‌رود در دولت دوازدهم به حمل‌ونقل جاده‌ای که سهم 90 درصدی در حمل‌ونقل کشور را دارد توجه ویژه‌ای داشته باشد. ناوگان جاده‌ای نیاز به نوسازی و اعطای تسهیلات دارد به‌ویژه نوسازی ناوگان روستایی تا موجب رونق اقتصادی در آن مناطق شود.

علی بخشی در ادامه تأکید می‌کند: توجه به ترانزیت و کریدورهای بین‌المللی، تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل و سازمان‌های مردم‌نهاد و استفاده از توان تخصصی در اجرای پروژه‌ها نیز بخشی از انتظارات بخش خصوصی و فعالان این عرصه است.

وی در این نامه  از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرده که با حفظ مواضع صریح و منطقی نشست‌هایی در حوزه مسکن مهر جهت تعامل با منتقدان برگزار کند تا با سرعت و برنامه‌ریزی مناسب در راستای مسیر صحیح و اهداف و وظایف سازمانی وزارتخانه متبوع گام بردارد.

علی بخشی همچنین در نامه خود از آخوندی خواسته است تا با درایت و هوشمندی مدبرانه ایجاد تعامل و هماهنگی کامل مشاوران و معاونت‌های وزارت راه و شهرسازی، برنامه‌ها و ایده‌های خلاقانه خود را با سرعت به اجرا نزدیک کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.