| کد خبر: 261886 |

محدودیت های ترافیکی هفته دفاع مقدس در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت های ترافیکی مراسم رژه روز سی ویکم شهریورماه در شهر اصفهان را اعلام کرد.

تین نیوز

سرهنگ محمدرضا محمدی ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم رژه سی و یکم شهریور در راستای رفاه حال شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان نسبت به اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف محل برگزاری مراسم اقدام خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمدی افزود: از ساعت یک بامداد روز جمعه سی ویکم شهریورماه، توقف و پارک هرگونه وسایل نقلیه در طول خیابان های آزادگان، خیابان امام سجاد (ع) و روبه روی گلستان شهدا ممنوع است و در صورت توقف هرگونه وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت، این وسایل توسط یدک کش به خیابان های مجاور انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: از ساعت شش صبح، تردد و توقف وسایل نقلیه در تمام معابر منتهی به سمت محل برگزاری مراسم در گلستان شهدا از سمت رمپ های خروجی شماره یک و دو بزرگراه همت، از سمت تقاطع امام سجاد (ع) - سپهسالار، میدان شهید لاوی تقاطع های سعادت آباد - فرایبورگ، شیخ صدوق - سعادت آباد و تقاطع فیض - رحیم ارباب به سمت میدان بسیج ممنوع است و محدودیت اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه ممنوعیت ترددهای اعلامی برای موتورسیکلت ها نیز برقرار است، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن همکاری با مأموران پلیس راهور از مسیرهای جایگزین در خیابان های اطراف شامل خیابان های میر، خیابان آبشار و خیابان شیخ صدوق استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.