| کد خبر: 258405 |

مطالعات پدافند غیرعامل در طرح های زیرساختی آذربایجان غربی بررسی می شود

رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: باید مطالعات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح های زیرساختی شهری و روستایی قبل از تصویب طرح، کنترل و ارزیابی گردد.

تین نیوز

علی قهرمانی رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در دومین جلسه کمیته کالبدی و زیربنایی پدافند غیر عامل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، اظهار داشت: نظارت در زمینه پدافند غیرعامل بر تهیه طرح های مطالعاتی، نظارت بر رعایت و اجرای الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در مطالعات پروژه های زیرساختی طرح های هادی و جامع شهری، برنامه ریزی برای اجرای شرح وظایف کارگروه و ارائه راهکارهای لازم در شورای پدافند غیرعامل استان از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی افزود: باید برنامه ریزی لازم جهت خروج مراکز پرخطر به برون شهر و یا کاهش آسیب پذیری آنها در صورت عدم امکان جابجایی انجام گیرد.

رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پدافند غیرعامل یک اصل در ساختار سازمانی برای همیشه بوده و لذا یکی از بنیادی ترین مسائل و رسالت ما محسوب می گردد.

قهرمانی ادامه داد: بر این اساس اجرای شرح وظایف کارگروه تخصصی کالبدی و زیربنایی مطابق دستورالعمل اجرایی پدافند غیر عامل استان ها به صورت جدی در دستور کار کارگروه قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.