نتیجه جستجو

صفحه 1
تعداد خبر: 2379
  • مدیر احرائی معاینه‌فنی خودروهای کشور عنوان کرد::

    مدیر اجرایی معاینه‌فنی خودروهای کشور، استقبال کم مراکز معاینه‌فنی را مهم‌ترین عامل کمبود جایگاه تست خودروهای دوگانه سوز (هیدرو استاتیک) در ایران دانست.

  • درگفت‌وگو با این شبکه خبری، عنوان شد:

    معاون نظارت شورای اسلامی پنجم شهر تهران، بودجه سال 97 شهرداری پایتخت را بدون تغییر نسبت به سال جاری عنوان کرد و گفت: بودجه شهرداری تهران در مقایسه با منابع مالی سال 98 تغییری نخواهد داشت.

  • عضو هیئت‌مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته عنوان کرد

    از دیرباز این بندر به دلیل موقعیت استراتژیک خود مورد توجه همه دولت‌های منتخب قرار می‌گرفت، اما احتمالاً به دلیل نگاه‌های غیر اقتصادی، توسعه این بندر همواره مورد چالش بوده است .

  • گفتگو با سید حسن موسوی نژاد درباره مشکلات حمل و نقل ریلی کالا

    بندر خشک به پایانه ای ترکیبی در داخل کشور و مجاور خطوط اصلی ریلی و جاده های مبادلاتی مانند ایستگاه های ریلی و پایانه های جاده ای گفته می شود که در نزدیکی مراکز تجمع کالا (تولید یا مصرف) بوده و حداقل به وسیله دو شیوه ریل و جاده به بندرهای ساحلی یا مرزهای فعال تجاری متصل است.

  • رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام موافقت خود با تفکیک وزارت راه و شهرسازی از یکدیگر به تشریح سرنوشت حمل‌ونقل چندوجهی و شهرسازی ریل پایه بعد از تفکیک پرداخت.

  • ساخت سوئیچ جدید برای یک خودرو بر اساس برخی فاکتورها مانند نوع خودرو، هزینه‌ای از حدود 100 هزار تومان تا دو میلیون تومان به همراه خواهد داشت.

  • پیمانکار ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی اصفهان:

    فرودگاه بین‌المللی اصفهان سومین فرودگاه برتر بین‌المللی در کشور است اما از گذشته یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مشکلات این فرودگاه محدودیت ترمینال خارجی آن بوده است در همین راستا شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصمیم به توسعه ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان گرفت.

  • چهار نهاد شورای عالی هماهنگی ترابری کشور، کمیته تسهیل تجارت، کمیته ملی تسهیلات الکترونیکی تجارت فرامرزی، کمیته سازماندهی، هماهنگی و توسعه ترانزیت که بخش حمل‌ونقل، توانمندسازی بنگاه‌ها در حوزه صادرات، تسهیل تجارت خارجی از دیدگاه تجارت الکترونیکی و هماهنگی امور ترانزیت در بین دستگاه‌های دولتی را عهده‌دار هستند.

  • درحالی برنامه سوم شهر تهران در حال تدوین با حضور جمعی از نخبگان است که بنا به گفته معاون شهردار در برنامه ریزی شهری که، خبری از حمل‌ونقل و آینده آن به چشم نمی‌خورد.

  • یک کارشناس عملیات بندری؛

    فراموش نکنیم که چابهار برای افزایش حجم ورودی و خروجی کالا توسعه یافته نه تقسیم کالاهای موجود.