| کد خبر: 93312 |

توسعه جاده‌ها عمده مشکل دماوند است

تین‌نیوز| رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند گفت: یکی از عمده مشکلات شهرستان دماوند، بحث توسعه جاده‌هاست.

 
ابوذر نادری چهارشنبه شب در اجلاس فصلی شورای اسلامی شهرستان دماوند که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک به نماینده نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس برای عضویت در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، این موضوع را مهم دانست و ابراز خرسندی کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان دماوند دارای پنج شهر و 52 روستا است، افزود:با نگاهی سطحی می‌توان به پیشبرد اهداف عالیه شوراهای شهر و روستا در جهت خدمت به مردم پی برد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: خوشبختانه شورائیان آن‌طوری که در خور مردم بوده، تلاش کرده‌اند تا در جهت خدمت به آنان قدم بردارند.

نادری گفت: امروز در این نشست با نخستین حضور نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، انگیزه خدمت چندین برابر می‌شود؛ چراکه احساس می‌شود که این نوعی همراهی و نگاه دوستانه به شوراهاست.

وی با اشاره به تدوین سند توسعه و چشم‌انداز در شهرستان دماوند تصریح کرد: با نداشتن برنامه برای آینده بسیاری از پیشرفت‌ها و توسعه‌ها برای آیندگان معطل می‌ماند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند بیان کرد: خوشبختانه تدوین سند توسعه چشم‌انداز در شهر دماوند به همت و تلاش شهردار و شورای اسلامی شهر در حال انجام است که امیدواریم در شهرهای دیگر این شهرستان نیز شاهد تدوین و توسعه این سند چشم‌انداز باشیم.

نادری بیان کرد: از عمده مشکلات شهرستان دماوند بحث توسعه جاده‌ها است که گاهاً موانعی جهت توسعه‌یافتگی و رفع مشکلات را پدید آورده‌اند که از جمله آن می‌توان به راه مواصلاتی ایوانکی – فیروزکوه اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند ضمن ابراز تأسف از جان باختن شماری از هموطنان در سانحه رانندگی در جاده آبسرد به کیلان افزود: به دستور فرماندار دماوند نشستی سال گذشته برای بهسازی این جاده برگزار شد و شهرداری‌های آبسرد و کیلان با پیگیری‌های جدی و با وجود هزینه‌های بسیار زیاد برنامه‌هایی در خصوص رفع این مشکلات داشته‌اند که متأسفانه به نتیجه‌ای نرسیده است.

نادری اضافه کرد: از دیگر مشکلات فراروی شهرستان دماوند با توجه به پراکندگی جمعیت و قرار گیری در روی گسل اصلی زلزله نبود دپوی سیستم امنیتی و کمک‌رسانی در شهرها و روستاهای این شهرستان است که از نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس تقاضا می‌کنیم تا پیگیر این مسائل مهم در دماوند باشد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.