| کد خبر: 50414 |

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان:

ایمن سازی راه ها اولویت نخست سال ۹۴ در حوزه راهداری است

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گلستان، اولویت نخست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور را در سال جاری، ایمن سازی راه ها بیان کرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، عادل مصدقی در گفت و گویی خبری گفت: برای تحقق این امر نیازمند منابع اعتباری بیش از پیش هستیم.

به گفته وی، از ابتدای سال 93 تاکنون بیش از 460 میلیارد ریال از منابع اعتباری سازمان راهداری کشور به استان اختصاص یافته که بیش از 70 درصد آن در بخش ایمنی، راه و ابنیه و ماشین آلات هزینه شده و جذب مابقی این اعتبارات جز با همت و تلاش کارشناسان و پیمانکاران طرف قرارداد، میسر نخواهد شد.

مصدقی ادامه داد: عملیات ایمن سازی راه های استان شامل خط کشی،اجرای روشنایی، نصب تابلوهای اطلاع رسانی VMS، تجهیز نقاط مختلف راه ها به دوربین های نظارت تصویری، نصب چراغ های چشمک زن و اجرای حفاظ و گاردریل و انواع تابلو علائم افقی و عمودی می شود.

وی همچنین از آشکارسازی نقاط پرحادثه، نصب میله های ترافیکی و بشکه ایمنی، نصب تابلو و علائم و بنرهای اخطاری و انتظامی، اصلاح شیب شیروانی، شانه سازی راه ها بعنوان بخشی دیگر از اقدامات ایمن سازی محورها نام برد.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان اضافه کرد: افزایش سطح همکاری ها با دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از جمله پلیس راه، هماهنگی برای اتمام پروژه ها در موعد مقرر، بازدیدهای شبانه و بازرسی ایمنی راه ها، مستندسازی فعالیت ها، صرفه جویی در هزینه ها و برنامه ریزی بهتر برای حضور گشت های راهداری در راه ها استان از برنامه های دیگر اداره کل راه و شهرسازی در سال جدید است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.