تکذیب احیای ایستگاه قطار جمکران
تین نیوز | نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله احیای ایستگاه قطار جمکران قم که در سال گذشته جمعآوری شد، تکذیب میشود.
احمد امیر آبادی با اشاره به راه آهن ایستگاه جمکران اظهار کرد: مسئله احیای ایستگاه قطار جمکران قم که در سال گذشته جمعآوری شد، تکذیب میشود.
وی خاطرنشان کرد: راهآهن داخل شهر قم بر اساس دستور رئیس جمهور وقت و مصوبه قانونی مجلس جمعآوری شده و پس از آن بلوار پیامبر اعظم افتتاح شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جلسات مکرری برگزار شد تا کل راهآهن داخل شهر قم جمعآوری شود گفت: انتقال راه آهن از داخل شهر قم در قانون بودجه سال 92 تصویب شد و به صورت قانون درآمد ولی گلایه از مسئولان مربوطه این است که چرا این قانون را اجرا نکردند.
وی عنوان داشت: جلسات مکرری با مدیر عامل فعلی راهآهن برگزار شد تا راه آهن به نوعی از داخل شهر قم جمعآوری شود و استاندار نیز تلاش کرد و اواخر سال گذشته نیز پل روگذر در خیابان امیر کبیر یا اراک سابق جمعآوری شد.
امیرآبادی با اشاره به برگزاری جلسهای با مدیر عامل راهآهن گفت: این جلسه با حضور معاون عمرانی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر قم برگزار شد.
وی عنوان داشت: انتقال ایستگاه محمدیه به انتهای رودخانه به تصویب رسید و قرار شد شهرداری با همکاری مشاور به مطالعه این طرح بپردازند و امکان اجرای آن را بررسی کند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد راهآهنی که از هشت متری لوله و کمربندی امام علی(ع) به ابتدای نیروگاه میآید، توسط شهرداری بهسازی شود و 70 تا 80 سانتی متر دیوارکشی و نردهگذاری آن انجام شود.
وی عنوان داشت: مدیر عامل راه آهن تاکید داشت که به طور مجدد راهآهن احیا شود که با مخالفت نماینده قم و مسئولان استان و شهرداری مواجه شد و برای احیای این بخش تصمیمی گرفته نشد.
امیرآبادی یادآور شد: ایستگاه قطار جمکران که از دور شهر و بلوار پیامبر اعظم عبور میکند، متروکه شده و احیای آن تکذیب میشود.
وی خاطرنشان کرد: اگر راه آهن در این بخش بماند، نواقص و ضرر بسیاری برای شهر دارد، به عنوان مثال باید چندین تقاطع روی راه آهن ایجاد کنیم و چندین پل بزنیم که این امر صدها میلیارد تومان هزینه برای شهر ایجاد میکند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: اگر راهآهن از بلوار پیامبر اعظم که از جمکران تا حرم است عبور کند، بلوار خراب میشود و اصلا ضرورتی وجود ندارد که بین جمکران و ایستگاه قم خط آهن وجود داشته باشد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.