| کد خبر: 42271 |

۲۵۰۰ میلیارد تومان هزینه راهداری و ایمن سازی جاده های کشور

تین نیوز | معاون وزير راه وشهرسازی و رئيس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور گفت: برای عمليات روكش و امور حفاظتی و ارتقاء تمامی راه ها در سال ۹۳ اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ ميليارد تومان هزینه شده است.
 
 داوود كشاورزیان در حاشیه بازدید از راه های مواصلاتی بین شهری گلپایگان و خوانسار كه بعدازظهر امروز دوشنبه با حضور مسئولین استان و شهرستان صورت گرفت، با بیان اینكه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی نگهداری راه هاست، اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری با حمایت هایی كه دولت و مجلس از این سازمان داشته اند، طی ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۹ میلیون تن روكش آسفالت برای راه های شریانی كشور انجام شده است كه نسبت به سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است.
 
وی با اشاره به اینكه اعتبارات قابل توجهی را به بخش ایمنی راه ها اختصاص داده ایم، افزود: در مجموع برای انجام عملیات روكش و امور حفاظتی و ارتقاء كلیه راه ها در سال ۹۳ اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعم از نقدی و غیرنقدی هزینه شده كه نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی به اعتبارات پیش بینی شده در امور راهداری و حمل و نقل جاده ای سال ۹۴ اشاره كرد و افزود: پیش بینی های خوبی در این راستا به عمل آمده كه امیدواریم بتوانیم با تصویب مجلس محترم، سال آینده در خصوص نگهداری راه ها و اموری كه از سال های قبل باقی مانده نسبت به ساماندهی آن اقدام كنیم.
 
كشاورزیان با اذعان به اینكه اولویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور برای سال آینده ارتقاء ایمنی جاده هاست، تصریح كرد: تمامی همكاران ما در استان ها و در ستاد حمل و نقل جاده ای این نكته را مد نظر دارند كه اولویت اول ارتقاء ایمنی است و ما هر آنچه اعتبار و توان داریم در ابتدا باید برای ارتقاء ایمنی راه ها هزینه كنیم كه البته در مقایسه با كل اعتباری كه نیاز داریم رقم چندان سنگینی هم نخواهد بود.
 
وی در پایان با اشاره به اینكه در هر شرایطی ما می توانیم امور ایمن سازی جاده ها را انجام دهیم، افزود: اولویت اول ما پس از ایمن سازی جاده ها بحث نگهداری راه ها و روكش آسفالت خواهد بود.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.