| کد خبر: 268503 |

بهسازی ۳ هزار کیلومتر روکش آسفالت راه‌ های خراسان رضوی

رئیس اداره نگهداری ابنیه راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از اتمام عملیات حذف یک نقطه پرحادثه در محور فیروزه خوشاب خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری ابنیه راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از اتمام عملیات حذف یک نقطه پرحادثه در محور فیروزه خوشاب خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مصطفی امیری رئیس اداره نگهداری ابنیه راه ها طی گفتگویی اظهار کرد: با توجه به وجود تپه ماهواره ای متعدد در محور فیروزه خوشاب واقع در شهرستان فیروزه و تصادفات متعدد در نقاط مذکور، حذف نقاط فاقد دید در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفت.

وی افزود: با تأمین و ابلاغ اعتبار، قرارداد حذف دو نقطه منعقد شد که با احداث پل باکسی و انجام عملیات خاکی طرفین و اجرای آسفالت نسبت به افزایش دید و جلوگیری از تصادفات و حوادث اقدام شود.

رئیس اداره نگهداری ابنیه راه ها افزود: در همین راستا با اجرای پل سه رشته باکس ۲ متری و انجام عملیات خاکی و آسفالت و اجرای حفاظ بتنی، یک نقطه از نقاط پر حادثه محور رفع گردید که در روز شنبه مورخ ۲۸ بهمن ماه مورد بهره برداری قرار گرفت.

امیری خاطر نشان کرد: اعتبار هزینه شده بابت رفع نقطه مذکور معادل ۳۰ میلیارد ریال بوده است و همچنین اجرای عملیات حذف نقطه دوم در محدوده قره باغ نیز با اجرای راه انحرافی و هدایت ترافیک به زودی آغاز خواهد شد.

وی مهم ترین دلیل طولانی شدن پروژه های احداث پل را تأخیر در تخصیص اعتبارات این حوزه مهم دانست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.