| کد خبر: 268413 |

رشد ۴۲ درصدی بارگیری کالا در راه آهن زاگرس

مدیرکل راه آهن زاگرس تن کیلومتر خالص ثبت شده از ابتدای امسال تا پایان دی ماه را ۷۶۶ میلیون ۷۸۶ هزار و ۴۹۸ کیلومتر با رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال اعلام کرد.

تین نیوز

مدیرکل راه آهن زاگرس از رشد ۴۲ درصدی بارگیری کالا در راه آهن این منطقه خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، حسن زیودار در تشریح عملکرد ۱۰ ماهه راه آهن زاگرس در زمینه تخلیه و بارگیری کالا گفت: در این مدت ۱۶۳ هزار و ۷۳۱ تن کالا به وسیله ۲ هزار و ۶۷۹ واگن بارگیری شده است و در مقایسه با پارسال که این رقم ۱۱۶ هزار و ۱۸۰ تن بار و یک هزار و ۷۹۶ واگن ثبت شده است، رشد ۴۲ درصدی در شاخص بارگیری و رشد ۴۹ درصدی در شاخص واگن به کارگیری شده نشان می دهد.

وی میزان کالاهای تخلیه در راه آهن زاگرس در این مدت را ۶۱ هزار و ۶۵۵ نت اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه این رقم در ۱۰ ماهه پارسال ۴۴ هزار و ۸۸۰ تن ثبت شده بود گویای رشد ۳۷ درصدی است.

زیودار ادامه داد: در ۱۰ ماهه پارسال ۸۱۶ واگن برای بارگیری کالا مورد استفاده قرار گرفت و امسال این رقم با رشد ۳۷ درصدی به یک هزار و ۱۲۱ واگن رسیده است.

مدیرکل راه آهن زاگرس تن کیلومتر خالص ثبت شده از ابتدای امسال تا پایان دی ماه را ۷۶۶ میلیون ۷۸۶ هزار و ۴۹۸ کیلومتر با رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال اعلام و اضافه کرد: تن کیلومتر ناخالص نیز با ۳ درصد رشد نسبت به پارسال به یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۴۴۹ رسیده است.

وی با اشاره به رشد ۶ درصدی شاخص تن کیلومتر مرزی و ثبت ۷۳۸ میلیون ۹۱۲ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در ۱۰ ماهه امسال گفت: تن کیلومتر مبدأ – مقصد در این مدت ۹۱ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۷۳۳ کیلومتر ثبت شده است و رشد ۳۶ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    #فاجعه_صالحی

    ☑️طبق گزارشات رسیده، طبق دستور مدیران لرستان، نگهبانان فصلی طبق رسم بالای ۷۰ ساله در راه آهن، پس از اصلاح قرارداد زمان مدیرعامل سابق جناب رسولی، در مدیریت جدید جابجا شدند و شغل آنها بدون دلیل شناخته شده است.

    🔸متاسفانه دیشب در بلاک چمسنگر کشور در ناحیه لرستان، کوه ریزش و با لکوموتیو برخورد داشته و چنین فاجعه‌ای غیر قابل قبول است.

    🔏اولا حدود یک ماه قبل از شدت بارش های و هشدار هواشناسی در کانال #خانواده_راه‌آهن_ایران اعلام شده است، چرا نقاط حادثه خیز توسط کمیسیون لرستان شناسایی نشده است.

    📌ثانیا این اتفاق نتیجه حذف تفکر و غیرت راه آهن‌هاست، مدیری کجا که اعتقاد داشت یک راه‌بان و یا نگهبان فصلی در طول خدمت تنها از یک سانحه جلوگیری کند به لحاظ مالی اندازه حقوق ۱۵۰ سال خود کار کرده تا مدیری که پرسنل لرستان معتقدند لرستان را بخاطر بی حساب و کتاب بودن و نظارت و گوشت و ماهی مفت به عنوان منزل خود می‌داند.