| کد خبر: 268218 |

◄ طرح ارائه مشاوره بیمه ای و مدیریت ریسک به مالکان شناورهای غیرکنوانسیونی

این مشاوره بیمه ای و مدیریت ریسک به مالکان شناورهای غیرکنوانسیونی از تاریخ ۱ تا ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ ارایه می شود.

تین نیوز

کارشناس مدیریت ریسک و بیمه گفت: با توجه به نزدیک شدن سال جدید  و شروع مسافرت های دریایی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، تصمیم گرفتم درس آموخته های خود را در قالب مشاوره بیمه ای با مالکان شناورهای غیرکنوانسیونی (مسافربری و باربری) به اشتراک بگذارم. 

به گزارش تین نیوز، رضا محمد علی بیگی افزود: این مشاوره بیمه ای و مدیریت ریسک به مالکان شناورهای غیرکنوانسیونی در بخش های زیر از تاریخ ۱ تا ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ ارایه می شود: 

۱- بازبینی بیمه نامه های موجود شناورها و شناسایی نواقص و کاستی های آنها  

۲- ارائه گزارش نواقص و کاستی های شناسایی شده و نیز راهکارهای اصلاحی جهت بهبود کیفیت بیمه نامه های شناورها در قالب دریافت الحاقیه به بیمه نامه های موجود  

۳- معرفی توانمندترین شرکت های بیمه جهت دریافت بیمه نامه های باکیفیت، طوری که پس از بروز خسارت، مالک شناور بتواند در حداقل زمان ممکن، به شرایط پیش از بروز خسارت بازگردد. 

۴- شناسایی ریسک های شناورها با توجه به کاربری شناور، سن و مشخصات فنی آن، محدوده تردد آن، دانش و مهارت خدمه، ... و ارائه گزارش ارزیابی ریسک تا پیش از صدور بیمه نامه های جدید به مالکان شناورها 

۵- معرفی بهترین نوع پوشش بیمه ای متناسب با ریسک های شناسایی شده شناور در بند بالا 

۶- رصد و پایش ریسک های شناور در طول مدت اعتبار بیمه نامه های آن، و ارائه خدمات مشاوره ای به بیمه گذار یا همان مالک شناور، چرا که در صنعت حمل و نقل دریایی کالا و مسافر، ریسک های شناور ثابت نیست و بنا به دلایلی از جمله شرایط آب و هوایی، تغییر مسیر تردد، نوع کالا، اعمال قوانین و مقررات جدید، خرابی دستگاه ها و تجهیزات و ... تغییر می کنند. 

۷- ارائه مشاوره در خصوص اینکه در طول مدت اعتبار بیمه نامه، چه اقداماتی از جانب بیمه گذار یا مالک شناور (دانسته یا ندانسته) سبب خواهد شد تا به طور قانونی، اعتبار بیمه نامه یا تعهدات جبران خسارت شرکت بیمه در قبال مالک شناور دچار خدشه یا ابطال گردد. 

۸- ارائه مشاوره به مالکان شناورها بلافاصله پس از بروز خسارت، طوری که زیاندیده بتواند در حداقل زمان ممکن، میزان خسارت تعهد شده را از شرکت بیمه دریافت نماید. 

به گزارش تین نیوز،  علاقه مندان می توانند با رضا محمد علی بیگی کارشناس مدیریت ریسک و بیمه  با شماره تماس: ۰۹۱۲۵۹۳۸۳۳۹ ارتباط برقرار کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.