بازدید سایت : ۳۰۰۵۶

هوای کلانشهرها از امروز تا دو روز آینده آلوده است

تهران امروز وزش باد خواهد داشت و از پنجشنبه بعد از ظهر و روز جمعه وزش باد رخ می دهد و روز جمعه بارش پراکنده باران هوای تهران را تخلیه می کند.

هوای کلانشهرها از امروز تا دو روز آینده آلوده است
تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده های جوی طی دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و گفت: امروز نیز در کرج، تهران، قم، اراک، اصفهان، مشهد و تبریز شرایط برای گروه های حساس ناسالم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی وضعیت جوی و آب و هوای امروز چهارشنبه 13 دی ماه را تشریح کرد و گفت: امروز بارش های پراکنده باران در جنوب خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود و فردا این بارش ها در سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی، کرمان و شرق هرمزگان رخ می دهد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی از اواخر وقت روز پنجشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود و روز جمعه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، کردستان، شمال کرمانشاه، زنجان، قزوین و البرز بارش باران و وزش باد و در مناطق مستعد و سردسیر بارش برف را شاهد خواهیم بود که این وضعیت روز شنبه در نیمه شمالی کشور ادامه می یابد. 

گودرزی یادآور شد: دو روز آینده شهرهای صنعتی افزایش غلظت آلاینده های جوی را تجربه می کنند و امروز نیز در کرج، تهران، قم، اراک، اصفهان، مشهد و تبریز شرایط برای گروه های حساس ناسالم است.

وی افزود: تهران امروز وزش باد خواهد داشت و از پنجشنبه بعد از ظهر و روز جمعه وزش باد رخ می دهد و روز جمعه بارش پراکنده باران هوای تهران را تخلیه می کند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه دما در پایتخت به ۱۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.