| کد خبر: 265773 |

تاسیس یک ایرلاین جدید با خدمات ارزان قیمت در ازبکستان

یک ایرلاین جدید ازبکستانی با نام HUMO Air، در حال راه اندازی پروازهای خود به مقصد‌های مختلف از مبدأ فرودگاه بین‌المللی تاشکند است.

تین نیوز

یک ایرلاین جدید ازبکستانی با نام HUMO Air، در حال راه اندازی پروازهای خود به مقصد‌های مختلف از مبدأ فرودگاه بین‌المللی تاشکند است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از کن نیوز، بر اساس اعلام مسئولان این شرکت هواپیمایی در یک کنفرانس مطبوعاتی، ناوگان این شرکت با هواپیماهای Airbus320 و Airbus321 در سال 2026 توسعه پیدا کند. همچنین این شرکت هواپیمایی قصد دارد 4 هواپیمای A320/A321 در اوائل 2024 قبل از راه اندازی پروازهای خارجی ازبکستان بکار بگیرد و ناوگان هوایی خود را تا آخر سال 2025 به 18 هواپیما افزایش دهد.

نمایندگان HUMO Air در نشست مطبوعاتی در ماه اکتبر تأکید کردند: برای توسعه گردشگری داخلی ازبکستان تلاش خواهند کرد.

گفتنی است؛ HUMO Air کار خود را با پرواز به 8 مقصد داخلی یعنی سمرقند، بخارا، نوکوس، اورگنچ، فرغانه، نمانگان و ترمز از پایگاه تاشکند شروع می‌کند. این شرکت قصد دارد پروازهای بین‌المللی خود را در سال جاری راه‌اندازی کند و سه شهر آلماتی، استانبول و دبی را در نظر گرفته است.

بلیت‌های این پروازها در حال حاضر به فروش رسیده‌اند که نشان می‌دهد 4 پرواز به مقصد‌های نوکوس، سمرقند، اورگنج و کارشی در ابتدا ارائه خواهد‌ شد و الباقی پروازها به این خطوط هوایی با افزایش ناوگان اضافه خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.