| کد خبر: 263385 |

برگزاری نشست تخصصی مجازی با سازمان مسکن و توسعه سنگاپور

در جریان برگزاری نشست تخصصی مجازی کارشناسان ایرانی با مسوولان و کارشناسان سازمان مسکن و توسعه سنگاپور، شیوه های ساخت و ساز در کشورمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

در جریان برگزاری نشست تخصصی مجازی کارشناسان ایرانی با مسوولان و کارشناسان سازمان مسکن و توسعه سنگاپور، شیوه های ساخت و ساز در کشورمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، نشست تخصصی تبادل تجربیات ساخت و ساز دو کشور ایران و سنگاپور با حضور نمایندگان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، شهرداری تهران و اصفهان، نمایندگانی از بخش های خصوصی کشورمان با سازمان مسکن و توسعه وزارت توسعه ملی کشور سنگاپور به شکل مجازی برگزار شد.

در این نشست تخصصی، روش های ساخت و ساز فعلی ایران، استفاده از چاپ سه بعدی و بتن های پیش ساخته در آن، همچنین گسترش استفاده از بتن های پیش ساخته در ایران در پروژه های گوناگون شهری به صورت مجازی بررسی شد.

در جریان این نشست، شرکت کنندگان و نمایندگان دو کشور در مباحث و موضوعات تخصصی محور برگزاری نشست به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست تخصصی عضو هیات علمی بخش مهندسی سازه و ابنیه فنی و دبیردبیرخانه صنعتی سازی ساختمان مرکزتحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، عضو هیات علمی بخش فناوری بتن، نمایندگان شهرداری تهران واصفهان، مدیرعامل شرکت آبتوس ایران و مدیرعامل شرکت TRS حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.