| کد خبر: 262895 |

راه آهن و یک رکورد دیگر از زبان مدیرعامل

مدیرعامل راه آهن از شکسته شدن رکورد ۶ ماهه جابجایی مسافر ریلی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن از شکسته شدن رکورد جابجایی مسافر ریلی در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ با عبور از عدد ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن از شکسته شدن رکورد ۶ ماهه جابجایی مسافر ریلی خبر داد.

مدیرعامل راه آهن با انتشار نمودار میزان جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل ریلی در نیمه نخست سال جاری در صفحه شخصی خود نوشت: «به لطف الهی و تلاش زحمتکشان عرصه ریلی و حمایت های وزیر محترم راه و دولت سیزدهم، رکورد شش ماهه تاریخ راه آهن در جابه جایی مسافر ریلی با عبور از مرز ١۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و رشد ١٠ درصدی نسبت به سال گذشته شکسته شد. خداقوت به همکاران خدوم و تلاشگرم!»

نمودار ریلی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 55 16

    سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن اگه واقعا راست میگی رکورد زدی پس چرا بجای آمار نفرکیلومتر آمار نفر رو ذکر میکنی؟ اگه واقعا رکورد زدی خب باید نشون بدی این مسافرا بطور متوسط در چه مسافتی جابجا شدن. نمیشه که سفرهای حومه ای مثل اسلامشهر به تهران رو معادل سفر اهواز به مشهد در نظر بگیری و بعد باهاش پز بدی.
    اگه راست میگی پس بیا و آمار داغون حمل بار رو ارایه کن تا ثابت بشه در دوره مدیریتت بدترین سقوط جابجایی بار ریلی کشور اتفاق افتاده است. نامه سرگشاده اخیر تشکل های ریلی کشور به رییس جمهور با آمار و ارقام اثبات کرد که کارنامه ات منفیه و پر از سو مدیریت میعاد خان صالحی !

    • ناشناس 13 30

      فعلا اسب زیر پای ایشون هست و شماها پیاده
      هستین

  • مقلد حضرت امام خامنه‌ای 42 13

    از بیانات حضرت امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه - 1376/06/26

    امیرالمؤمنین خطا را که مقابل تقواست، به اسب سرکش و نانجیب و ناهمواری تشبیه می‌کند که وقتی صاحبش نشست، افسار را از دست او می‌کَند و او را به جایی می‌برد که نمی‌خواهد و اراده ندارد برود؛ مثلاً او را به زمین می‌کوبد.

  • امیرعلی 13 21

    من علت تشکیک برخی دوستان ریلی را حقیقتا متوجه نمیشوم! جناب صالحی به درستی افتخار و رکورد حاصله را که ناشی از تلاش تمامی پرسنل راه آهن ج.ا.ا. بوده، اعلان کرده اند یعنی رکورد افزایش مسافر ریلی را

    بطور منطقی و عقلایی، رکوردی که زده شده را اعلام میکنند نه رکوردی که هنوز به ان نرسیده ایم. لذا صحبت ایشان درباب رکورد تعداد مسافر کاملا صحیح و افتخارآمیز است. انشالله رکورد نفرکیلومتر و دیگر رکوردهای قابل تصور هم بزودی بدست بیاید.

    • م. س. 23 12

      با انشالله ماشالله که افتخار حاصل نمیشود اخوی! خب وقتی همه شاخصها (حتی همین حمل مسافر وقتی بجای نفر بر حسب نفرکیلومتر بیان بشود) در دوران مدیریت ایشان نزولی است دیگر چه انتظاری دارید که حواله میدهید به آینده؟

    • ناشناس 13 17

      جناب م .س.
      روی صحبتم با حضراتی بود که مدیرعامل محترم را به دروغگویی متهم کردند. ایشان یک رکورد صحیح و ارزشمند را اعلام کرده اند. اما ذهنیت بهانه گیر برخی به هر بهانه ای سعی در کمرنگ کردنش دارند مثلا بهانه کردن یک رکورد دیگر....

    • م. س. 24 10

      با سلام خدمت جناب ناشناس!
      خب ما داریم عرض میکنیم که اگر رئیس محترم راه آهن به قول شما صداقت دارند چرا در این دو مرتبه ای که از اول سال تا حالا ادعای رکوردشکنی کرده اند، آمار را بجای نفر بر حسب نفر کیلومتر اعلام نمیکنند؟
      اتفاقا دفعه قبل هم که چنین ادعایی کردند متخصصین در چند یادداشت مختلف بیان کردند که دیمانسیون دقیق اندازه گیری و گزارش عملکرد بخش ریلی، نفرکیلومتر و تن کیلومتر است نه نفر و تن.
      خب اگر ریگی به کفش عزیزان هیئت مدیره راه آهن نیست، همین آماری که مورد انتظار کارشناسان است را اعلام کنند تا معلوم شود که آیا ادعای رکوردشکنی حقیقت دارد یا طبق معمول دروغ است. این حرف غلطی است؟!

  • ناشناس 19 23

    چقدر یکطرفه و عناد ورزانه نظرات را منعکس می‌کنی سردبیر