| کد خبر: 262680 |

مرکز جامع اطلاع رسانی ترافیکی در تهران راه‌ اندازی شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از راه اندازی مرکز جامع اطلاع رسانی ترافیکی تهران در قالب یک اپلیکیشن خبر داد و گفت: از این طریق آخرین وضعیت ترافیکی و اتفاقات سطح شهر برای آگاهی شهروندان و رانندگان اطلاع رسانی می شود.

تین نیوز

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از راه اندازی مرکز جامع اطلاع رسانی ترافیکی تهران در قالب یک اپلیکیشن خبر داد و گفت: از این طریق آخرین وضعیت ترافیکی و اتفاقات سطح شهر برای آگاهی شهروندان و رانندگان اطلاع رسانی می شود.

به گزارش تین نیوز از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز دوشنبه با اشاره به راه اندازی مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی افزود: یکی از برنامه هایی که در ادامه فعالیت ها و اقدامات خود در پلیس راهور تهران بزرگ برای شهروندان تهرانی درنظر داریم، راه اندازی مرکزی به نام «مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی» است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با این اپلیکیشن ترافیک شهر تهران را به صورت بر خط به شهروندان پایتخت نمایش می دهیم تا مردم بتوانند نقاطی که دارای ترافیک هست را مشاهده و از وقوع تصادفات احتمالی نیز مطلع شوند.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: با توجه به فعالیت «مرکز جامع اطلاعات رسانی ترافیکی» شهروندان می توانند در معابری که خرابی اتفاق می افتد و یا طرح یا محدودیتی ایجاد می شود را آنلاین و برخط مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان و شهروندان با نصب این اپلیکشین در تلفن هوشمند خود می توانند آخرین وضعیت ترافیکی شهر تهران را در لحظه ببینند، گفت: ما در این سامانه لحظه به لحظه وضعیت ترافیکی شهر تهران را اطلاع رسانی می کنیم.

سرهنگ موسوی پور یادآور شد: اگر هر اتفاق یا تصادفی رخ دهد، این موارد بلافاصله به منظور اطلاع هر چه بهتر و بیشتر شهروندان و رانندگان در مرکز جامع ترافیکی اطلاع رسانی می شود.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: مقدمات اجرای این طرح و راه اندازی آزمایشی آن فراهم شده و نهایتا تا دو ماه دیگر شاهد فعال شدن آن خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.